Superbrands negyedszer

A VELUX márka 2011-ben immár negyedik alkalommal nyerte el a Business Superbrands címet. A VELUX Cégcsoport, így a VELUX Magyarország Kft. mintavállalati célkitűzésének alapeleme a partnerek felé tanúsított kiemelt figyelem. A cég szerint a tartós fejlődés egyik kulcsa a piaci és a társadalmi igények gyors felismerése, a megfelelő reagáláshoz pedig elengedhetetlen a kiváló partneri viszony, a bizalom és a folyamatos párbeszéd. Ezen üzleti filozófia sikerének elismeréseként tekintenek a Superbrands díjra.

 

 
A 15 tagú, független szakemberekből álló zsűri szakmai kamarák és szövetségek közreműködésével negyedik alkalommal tüntette ki a VELUX Magyarország Kft-t a Business Superbrands díjjal. Az üzleti kommunikáció egyik legrangosabb elismeréseként számon tartott díj kiválóan példázza, hogy a hazánkban 25 éve folyamatosan szélesedő termékpalettával jelen levő, a tetőtéri ablakok piacán vezető szerepet betöltő vállalat az üzleti szektor (B2B) legjobbjai közé tartozik. A nemzetközi vállalatcsoport magyarországi leányvállalata tudatában van annak, hogy az egyes országok helyi piaci viszonyait, az építkezők speciális igényeit az ügyfelekkel napi kapcsolatban álló partnereik ismerik a legjobban. Éppen ezért a VELUX vállalatok kezdeményezései, fejlesztései során komolyan építenek a közvetlenül piacról érkező javaslatokra, véleményekre, mely szoros együttműködést feltételez az építész, építőanyag-kereskedő és beépítő partnerekkel. Ez a szemlélet nemcsak a kiszámítható, tartós fejlődésben, hanem az új utak keresésében is közös munkát kíván a partnerekkel.

„A VELUX márka mögött minőségi, tartós és hasznos termékek állnak, melyek tükrözik a folyamatos megújulást, a termékek tökéletesítését, a piaci kihívásokhoz és a változó társadalmi igényekhez történő gyors igazodást. Mindezek legfontosabb kulcsát abban a stabil együttműködésben látjuk, amelyet kereskedő partnereinkkel, az építész-tervezőkkel és a tetőtéri ablakokat beépítő partnereinkkel kialakítottunk és folyamatosan ápolunk, hiszen termékeink végfelhasználói velük állnak közvetlen kapcsolatban. A meglévő partnerkörünk és az új üzleti vállalkozások számára márkaismertségünk, megbízható és stabil piaci pozíciónk mellett a folyamatos közös munka is nagy vonzerő. Piacvezetőként kiemelt feladatunk az új üzleti lehetőségek felkutatása is, melyből velünk együtt új és régi partnereink is profitálnak” – nyilatkozta Őz Beáta, a VELUX Magyarország Kft. értékesítési vállalatának ügyvezetője.

A világ legjelentősebb és méltán ismert márkaépítési rendszere, a Superbrands mára a világ 87 országában azonos ismérvek alapján díjazza a vezető márkákat. Hazánkban hét éve indult a Superbrands Program, emellett 2008 óta a nemzetközi piacon már évek óta meghatározó Business Superbrands Program is működik. A Business Superbrands célja, hogy az üzleti szektor márkáinak legjobbjait, vagyis azokat a hazai cégeket illetve márkákat, melyek elsősorban nem fogyasztókat, hanem vállalkozásokat és szervezeteket (B2B) szolgálnak ki, követendő példaként mutassa be.

A VELUX Magyarország Kft.-ről

A VELUX az építőanyag-ipar egyik vezető világmárkája és vállalata, amely kínálatát közel 40 országban értékesíti. A cégcsoport 11 országban rendelkezik gyártóegységekkel, közöttük Magyarországon, Fertődön, amely a régió egyik legnagyobb munkaadója. A VELUX Magyarország Kft.1986 óta van jelen a hazai piacon – a 200 legnagyobb profitú vállalat egyike. Piacvezetőként élen jár az innovatív, ugyanakkor energiatakarékos és környezetbarát termékek bevezetése terén. A cég célja, hogy termékeivel – melyek a tetőn keresztül természetes fénnyel és friss levegővel látják el az épületeket – minőségi lakóterek és munkahelyek jöjjenek létre, újításain keresztül lehetővé téve azok energiagazdaságos kialakítását is.

A VELUX Cégcsoportról

A VELUX Cégcsoport küldetése, hogy jobb lakókörnyezetet teremtsen a tetőn keresztül érkező napfénnyel és friss levegővel. Termékprogramja tetőtéri ablakok és lapostetős házakra készült megoldások széles skáláját fedi le. A vállalat számos árnyékolót, beépítőterméket és távvezérlő elemeket, valamint a tetőbe integrálható napkollektorokat is gyárt. A VELUX Cégcsoport a világ mintegy 40 országában képviselteti magát értékesítési vállalattal, 11 országban pedig termékgyártás is folyik. Megközelítően 10.000 alkalmazottat foglalkoztat, és a VKR Holding A/S tulajdonát képezi. A VKR Holding A/S korlátolt felelősségű társaság, amely alapítványok és az alapító család 100%-os tulajdonában van.


Ezt követő cikkünk:
Ezt megelőző cikkünk:

Hozzászólások

0
    0
    Az Ön Kosara
    Your cart is emptyReturn to Shop