Médiaajánlat

XX. évfolyamába lépett magazinunk a lakáskultúra, az építészet és a minőségi életstílus iránt elkötelezett olvasóknak szól. Enteriőr-összeállításaink, hazai és külföldi lakásbemutatóink és dekortippjeink, a fenntarthatóság szempontjait szem előtt tartó házbemutatóink kézzelfogható tanácsokkal segítik az otthonteremtőket, felújítókat és építkezőket, valamint különleges csemegét kínálunk receptjeinkkel és izgalmas hazai programajánlóinkkal.

A magazin papír alapú kiadását az online megjelenés teljesíti ki. Honlapunk a magazintartalom mellett erős a naprakész híradásban, és szakértői tanácsadással is szolgál. Hírleveleink hetente közel tizenötezer virtuális postaládába juttatnak el friss híreket, facebook-oldalunkon szép számú rajongótáborhoz szólunk, Instagram oldalunkon pedig naponta új stílustippeket adunk.

Hitelesség, érték- és mértéktartás, vonzó, színes hangvétel, nemzeti és helyi értékek gazdagítására való törekvés, folyamatos interaktív kapcsolat az olvasókkal. Ezek szellemében, erre törekedve készül az A Mi Otthonunk magazin.

Magazin médiaajánlat

Megrendelőlap

Online médiaajánlat

Online megrendelőlap

Launched in 2000, our Magazine addresses mainly to a public interested in interior design, architecture, built environment and in responsible and quality lifestyle. From real-life homes (apartments& houses) to thematic interiors, from decorating ideas to more professional articles, in each issue we inspire and inform readers of the latest trends. Interviewing famous personalities in their homes (like bloggers or media influencers) and presenting a series of design hotels (as a new theme in 2019) make our Magazine special.

Besides lovely interiors (both apartments and houses) A Mi Otthonunk accompanies readers with useful and practical knowledge on homebuilding projects. We also inform them of new construction and building trends, of up to date building materials and of new construction technologies. Presentations of passive houses, of renewable energy generating equipment and technologies are both professional and easy to read and they testify of the importance of environmental awareness and modernisation.

The paper form of the Magazine is completed with the online edition with 48 000 visitos per month. Our newsletter is sent out into fifteen thousand virtual post-boxes. Our popularity is ever increasing on Facebook and on Instagram where we address regularly to our fan club.

Credibility, addedd value, an attractive and a colourful tone of voice, the aim of enhancing national and local values, to be in an interactive relationship with our readers are the ruling principles of A Mi Otthonunk.

Media Pack for Magazine

Order form

Online media pack

Online order form


0
    0
    Az Ön Kosara
    Your cart is emptyReturn to Shop