Messe Frankfurt 2023

Kávékészítés gyorsan és egyszerűen
Felújítás: szakemberekkel vagy saját kezűleg?
Okosotthon– okos fűtés!

„Home of Consumer Goods”, vagyis „A fogyasztási cikkek otthona” mottóval a fogyasztói javak leginnovatívabb és világszinten is legátfogóbb választékát kínálja a Messe Frankfurt, amely 2023 februárjától egyszerre rendezi meg a három vezető fogyasztási cikk szakvásárt (Ambiente, Christmasworld, Creativeworld).

A globális fogyasztási cikkek iparága átalakulóban van, alapvető tulajdonságai kérdőjeleződtek meg. A kereskedelem és a terjesztés új módjai, az eladáshelyi digitalizálás minden szinten, az online értékesítési arányok növekedése, miközben a korábban népszerű kiskereskedelmi egységekben csökken a vásárlási gyakoriság, a fogyasztók egyértelmű igénye a fenntartható alternatívákra, a pattanásig feszített ellátási láncok, az ebből eredő alapanyaghiány és a járvány által befolyásolt üzleti utazási magatartás csak néhány a sokféle, de meghatározó hajtóerő közül, amelyek feszültségben tartják és minden nap új kihívások elé állítják a szektort. Emellett az immár több mint két éve világszerte tomboló koronavírus-járvány is hozzájárult a globális strukturális változások felgyorsulásához. Eközben pedig az életszemlélet, az életmód és a fogyasztói magatartás is egyre gyorsabban változik.

„A Messe Frankfurt válaszokat ad a jelenlegi változásokra és kihívásokra, és újradefiniálja a holnap piactereit. Azáltal, hogy innovatív formátumokat hozunk létre a helyszínen és nemzetközi szinten, növekedési lehetőségeket teremtünk, tájékozódást és biztonságot nyújtunk a változékony időkben, és aktívan segítjük az átalakulóban lévő globális iparág kialakítását” – mondja Detlef Braun, a Messe Frankfurt ügyvezető igazgatója. „Négykomponensű stratégiánkkal egy olyan iparág új vezércsillagát hozzuk létre, amely Frankfurtban van otthon, miközben aktív és sikeres az egész világon. A “Home of Consumer Goods” mottóval itt Frankfurtban újonnan létrehozott kínálat mellett a már meglévő közel-keleti és ázsiai fogyasztásicikk-vásáraink, a globális beszerzés célzott kiterjesztése és az innovatív, regionális kínálat jelentik a jövőbeni siker garanciáit.”

A globális rendelési szezon új, központi eseménye
2023. február 3/4-7. között először kerül megrendezésre az Ambiente, a Christmasworld és a Creativeworld¹ egyszerre, a világ egyik legmodernebb kiállítási központjában. A három sikeres vezető szakkiállítás újonnan létrehozott kombinációja egy helyen, egyszerre ötvözi ezek erősségeit, és így minőségi és mennyiségi szempontból eddig példa nélküli, egyszerre elérhető, jövőbe mutató termékskálát kínál. Frankfurt ezzel még inkább a globális rendelési szezon központja, minden érintett szereplő számára erősíti a szinergiahatásokat és a hatékonyságot, ezért a globalizált iparág egyetlen átfogó inspirációs, megrendelési és networking eseménye. Itt mutatják be a legújabb trendeket, lehetővé téve a globális metatrendek megtapasztalását és megtekintését. A szinergiában gazdag vásáregyüttes további termékcsoportokkal egészül ki, és teljesen újratervezett csarnokbeosztással kerül bemutatásra. A „Home of Consumer Goods” mottó alatt a három vezető vásár a kereskedelem minden formájának, valamint a HoReCa-nak, a szerződéses gyártásnak és a koncepcionális dekorációnak is fenntartható metszéspontja, erősítve Frankfurt nemzetközi központként betöltött jelentőségét.

Digitális platformok, mint az üzleti siker alapja
2019 óta a Messe Frankfurt egész évben aktív segítséget nyújt a Nextrade-del, a szektor első rendelési- és adatkezelési platformjával, valamint a Conzoom Solutions-szal, mely a globális fogyasztási cikkek információs és inspirációs platformja. „Két év a megfelelő frankfurti vezető szakvásárok nélkül jelentős, sőt néha egzisztenciális kihívások elé állítja a kereskedőket világszerte” – magyarázza Braun. „Hiányzik a személyes üzletkötés, az inspiráció és a networking is. Digitális ajánlatainkkal ebben a változékony helyzetben célzottan támogatjuk ipari és kereskedelmi partnereinket. Ennek ellenére semmi sem helyettesítheti a való életben való találkozást.”

További információ: www.consumergoods-frankfurt.com

*A Creativeworld az előző évekhez hasonlóan egy nappal később, február 4-én indul.

Ezt követő cikkünk:
Ezt megelőző cikkünk:

Hozzászólások

0
    0
    Az Ön Kosara
    Your cart is emptyReturn to Shop