2020. február 7-11. között ismét érdemes lesz elutazni Frankfurtba, az Ambiente szakvásárra, ahol a „Living” kiállítási területen tekinthetjük meg a valamennyi érzékszervünkre ható lakás- és életstílus trendeket. Kiváló minőségű textíliák, kézzel készített bútorok és a természetből hozott faanyagok sokasága várja a látogatókat, mintegy 1100 nemzetközi kiállítóval, trendbemutatók és szakmai rendezvények kíséretében.
„Hitelesség, eredetiség, fenntarthatóság, életmód-trendek. Jól informáltnak lenni, egyet jelent a korral haladni. E céllal vezérelve állítanak a fogyasztók egyre nagyobb és nagyobb elvárásokat a lakberendezési boltok és szaküzletek felé. Ezen felül elvárt a kiváló szaktanácsadói tapasztalat, egy megfelelő, a mindenkori célcsoportot megszólító, újdonságokkal teli szortiment, valamint az egyedülálló, látható értéktöbbletet közvetítő összhatás is.” (Living és Giving kiállítási terület igazgatója, Yvonne Engelmann) Az Ambiente vásár lakberendezési kiállítási részének kínálatában inspirálókoncepciók, bútorok és kiegészítők várják a szakmai látogatókat. Egy, a világon egyedülálló termék-mixben prezentálják híres dizájn-márkák, manufaktúrák, a lakberendezés és dekorálás területének fiatal és klasszikus szolgáltatói az elkövetkezendő szezon újdonságait.
8.0 csarnok: a lakberendezési dizájn fénypontja
Kortárs és időállóan elegáns lakáskoncepciók, bútorok, világítótestek, lakástextíliák és dizájn-kiegészítők, eredeti és dizájn ékszerek várják a látogatókat. Itt állít ki többek között: Blomus, Guaxs, Scholtissek, Serax, Normann Copenhagen, Swa rovski, Klatt Objects. A 8.0 csarnokban az új generáció tehetségei hozzák közelebb a jövőt. Fiatal, nemzetközi tervezők, főiskolát végzettek és start up cégek mutatnak be merész, filozofikus, humoros, provokatív berendezési megoldásokat, termékötleteket, kisszériás termékeket.
9.0 és 9.1 csarnok: „Interiors & Decoration” – minden változatban
Minden évszaknak és minden stílusnak a megfelelőt: mindkét lakberendezési és dekorációs csarnokban a szakmai látogatókat a dekoratív kialakítás és szobaberendezés témáját felölelő termékújdonságok és ötletek széles skálája várja. A stílusirányzatok a természetes urbánustól a különböző „Ethno-és Fusionstyles” stílusokon át, egészen a gazdag, dekoratív „Eyecatchern” stílusig terjednek. A 9.0 szinten a hangsúly a kiváló minőségű és életstílus-orientált lakberendezési koncepciókra, bútorokra, világítótestekre, textíliákra és lakás-kiegészítőkre tevődik. Itt állít ki többek között: Au Maison, Casablanca, Exotica Cor Mulder, Greengate, Kare Design, Lightmakers, Van Verre, és új kiállítóként Be Home, Yliades. Fentiek kiegészítéseként a 9.1 csarnok a lakberendezési és dekorációs trendek, kisbútorok, képek, képkeretek, illatosítók, gyertyák, virágdekorációk széles spektrumát vonultatja fel. Itt állít ki többek között: Bolsius, Decostar, D&M Depot, DPI, Goodwill, Gries Deco.
9.2 és 9.3 csarnok: „Global Sourcing” a megbízható partnerek részére
A nagybani bevásárló importőrök és a megbízható, mind az ipart, mind a kézműipart képviselő üzleti partnerek legfontosabb találkozóhelye. 2020-ban a 9.2 csarnokban 70 ország kiválasztott, az export területén nagy tapasztalattal rendelkező cége állítja ki legújabb termékeit. Látványában kiemelkedik többek között, a Fülöp-szigetek kollektív standja (CITEM), a perui Promperu és a vietnámi Anco Company Binh Duong bemutatója. A 9.3 csarnok központi témái: dekoratív lakberendezési kiegészítők, szezonális dekoráció, virágkötészet, hibrid kollekciók. Itt tekinthető meg Vietnám, Malajzia, Kenya, Tanzánia és Guatemala kollektív kiállítása is. A 9.2 csarnok előterében találkozhatnak a látogatók a World Fair Trade Organization (WFTO) képviselőivel is azzal a céllal, hogy megismerjék az alternatív üzletmodellek újdonságait.
„Effiziente Tools: Contract Business & HoReCa”
Kifejezetten a közületi objektumok területén létrejövő üzletkötések megkönnyítését szolgálja a „Contract Business Guide” . A füzet és az online kiállító-kereső segítségével a lakberendezők, belsőépítészek és a vendéglátás képviselői gyorsan és célirányosan találhatják meg az Ambiente egész kiállítási területén a számukra legmegfelelőbb partnereket. Ugyancsak nagy segítség számukra a HoReCa 6.0 csarnoka, ami első alkalommal egyesíti a hotelek, éttermek és catering-szolgáltatók számára kínált termékek sokaságát. Az új „HoReCA Guide” az összes csarnok kiállítói listáját tartalmazza.
Kihagyhatatlan trend- és különbemutatók
A „Living” kiállítási terület inspiráló kínálatán túl, az Ambiente értékes extrák sokaságát kínálja szakmai látogatói számára. Galleria 1: itt látható az Ambiente vásár izgalmas trendbemutatója, aminek keretén belül megismerhetőek az elkövetkezendő szezon stílusirányzatai, anyagai, témái és termék-mixei. Itt kaphat a szakmai közönségsikert garantáló ötleteket saját szortimentje összeállításához, valamint üzlete kialakításához is. Itt tekinthetik meg az érdeklődők a „Focus on Design” különbemutatót is.
Értékes tudás: „Ambiente Academy”
Vevőket elérni, elkápráztatni és megnyerni! Az „Ambiente Academy” keretén belül ismert szakemberek és a szakma kiválóságai ismertetnek meg a tudomány és a „Networking” területének újdonságaival. Ebben az évben 2 csarnokra (9.1 és 11.1) terjed ki az 50 előadást és vitakört tartalmazó program. Kiemelt témák: boltberendezés, márkaépítés, „Customer Journey”, „Social Media”, „Online Business” és mesterséges intelligencia.
www.facebook.com/ambientefair
www.twitter.com/ambiente
www.instagram.com/ambientefair
www.ambiente-blog.com
Hashtag: #ambiente20
Magyarországi képviselet:
BD-EXPO Kft. office@bdexpo.hu, www.messefrankfurt.hu
Hozzászólások