Tavaly a két magyarországi IKEA áruházak fantasztikus sikerrel zárták a kampányt. A befolyt összeg Magyarországon 129 917 euró volt. Világszinten 2010-ben 11,4 millió euró gyűlt össze. Az IKEA bízik benne, hogy idén a puha játékfigurák eladásával elérhető a még magasabb, 12 millió eurós kitűzött cél is.
Az IKEA, akárcsak partnerei, az UNICEF és a Save the Children, hisz abban, hogy egy gyermek életét legpozitívabban az oktatással befolyásolhatjuk. Tanulás révén a gyerekek jobban fel tudnak készülni arra, hogy megvédjék magukat és leendő családjukat. Ennek ellenére 69 millió gyermek még ma sem élhet azzal az alapvető jogával, hogy tanulhasson. Ennek hátterében többnyire a szegénység, a kényszerű otthonelhagyás, fogyatékosság, diszkrimináció vagy kulturális szokások állnak. Az UNICEF és a Save the Children szervezetek által támogatott innovatív oktatási projektek között szerepel többek között tanárképzés, kétnyelvű oktatás, valamint gyerekbarát iskolák kialakítása, megfelelő higiéniai viszonyokkal és vízellátással. Ezek a tényezők mind azt a célt szolgálják, hogy a gyerekek egészségesek legyenek, iskolába járhassanak, és érvényesüljenek. A vásárlókkal közös erőfeszítések eredményeképpen gyermekek milliói juthatnak minőségi oktatáshoz, melynek következtében nem csak saját esélyeik javulnak, de a családjukban, falujukban, illetve országukban felnövekvő generációk kilátásai is jobbak lehetnek.
Az IKEA puha játékfigurái és gyerekkönyvei kitűnő ajándékok lehetnek karácsonykor. Örömet okozhatunk velük a gyerekeknek, akiket szeretünk, egyidejűleg gyermekek millióit segíthetjük a tanulásban. A kedves, ölelnivaló, mosható IKEA puha játékok már 125 forinttól kaphatók és megtalálhatók a világ több mint 300 IKEA áruházának bármelyikében.
Hozzászólások