A 100 éves Terrán környezettudatossága

Rendszer – minden szín alatt
A gondtalan és takarékos otthon titka: a jó tető
A burkolás legnagyobb buktatói

Az immár 100 éves múlttal rendelkező, a tetőfedőanyag-gyártók között mai napig piacvezető Terrán 2019-ben is pozitív gazdasági mutatókkal zárta az évet. Az idén mindamellett, hogy új gyártócsarnokot és üzemet adnak át, terveik között szerepel új külpiacok meghódítása, és a Generon napelemes tetőcserép minél szélesebb körben való értékesítése.

fiataloslendulettelmenetelaterran 720

Az idén 100 éves Terrán startupokat meghazudtoló lendülettel és a folyamatos, innovatív megújulás képességével ápolja és fejleszti egy mai napig 100 százalékosan magyar tulajdonban lévő, tradicionális családi vállalkozás alapjait. A cég 100 éve egy ember álmaként indult útjára, mára cégcsoport szinten közel 400 fő dolgozik azért, hogy továbbra is az építőipar meghatározó szereplője maradjon. A társaság nettó árbevétele 17 százalékos növekedést mutat 2018-hoz képest, amivel meghaladja a 16,5 milliárd forintot, amiből hazánkban realizálódott közel 10 milliárd forint. „Büszkék vagyunk rá, hogy évről-évre piacvezető szerepet tölthetünk be a számunkra legfontosabb piacon, Magyarországon. A vásárlói bizalom legszebb mutatószáma talán, hogy belföldi árbevételünk folyamatosan nő” – mondta Gódi Attila, a Terrán tetőcserép Gyártó Kft. ügyvezető igazgatója. 2019-ben az építőipar átlagosan 21,7 százalékos volumennövekedést mutatott, a KSH legfrissebb adatai szerint 21.127 új lakás épült, 20 százalékkal több, mint egy évvel korábban. Az eladott cserepek száma ehhez a növekvő tendenciához szépen igazodott. A termelői kapacitás további támogatásaként a cég áprilisban átadja kunszentmiklósi gyáregységének második gyártóüzemét is és így az egyetlen magyarországi tetőcserép-gyártó cég lesz, mely Magyarországon három gyártósorral rendelkezik.

fiataloslendulettelmenetelaterran 2

Épített környezetünk vizuális megjelenése és környezettudatosság
Az elmúlt 100 évben a tetőtrendek nagyon sokat változtak, így jelentek meg a legkülönbözőbb formák, színek, alakzatok. Kulcsfontosságúnak tartjuk, hogy hagyományainkat őrizve professzionális, a mai vásárlói igényeket kielégítő megoldást nyújtsunk, ezért április elejétől termékeinket egy új, korszerű selyemfényű/matt felületkezeléssel is elérhetővé tesszük Elegant néven. A kormány klímavédelmi akcióterve, amely kiemelten kezeli a megújuló energiatermelést és a lakossági napelemes rendszerek telepítésének támogatását, valamint hogy 2021-től már csak alacsony energiaigényű házak épülhetnek az Unió területén, mind egy irányba mutatnak.

fiataloslendulettelmenetelaterran 3
Ennek tudatában hozta létre és kezdte meg értékesítését a cég tavaly a Terrán Generon napelemes tetőcserépnek. A Generon alapja – a betoncserép – már önmagában véve környezetbarát megoldás, a napenergia hasznosításával pedig csökkenthető a környezetre gyakorolt ökológiai hatás, ezáltal a következő nemzedékekről is gondoskodhatunk. Fontos számításba venni, hogy megújuló energiával kapcsolatos fejlesztésekre 0 százalékos hitel igényelhető, és mire a hitel végtörlesztése megtörténik, már különösebb ráfordítás nélkül működhet a ház energiaellátása.
A különleges termékek értékesítésére ebben az évben külön divíziót is létrehozott a Terrán. „A tervek szerint év végéig elkészül pécsi székhelyünkön saját gyártócsarnokunk, ahol az egyedi, magas szinten automatizált gyártástechnológiai megoldásnak köszönhetően, kizárólag ezt a termékünket fogjuk előállítani” – mondta Jankó Árpád, divízióigazgató.
Azoknak pedig, akik csak most tervezgetik leendő álomházukat, fontos tudni, hogy 2021-től az építési engedélyek kiadását a zöldenergia használatához kötik majd, egészen pontosan legalább 25 százalékban a helyszínen vagy a közelben előállított megújuló energiát kell alkalmazni. A megújuló energiaforrások közül pedig a napelem a legjobban elérhető és használata a legkönnyebben beilleszthető a családi háztartásokba.

fiataloslendulettelmenetelaterran 1

Egyre több határt lép át a Generon
A hazai vásárlói igények hatékony kiszolgálásán túl, a Közép-Európa kilenc országába szállító cégcsoport célul tűzte ki különleges termék innovációjával, a Generonnal a szlovén, cseh, és a szlovák piac meghódítását és jövőbeni tervei között szerepel a németországi piacralépés is. „Az eddig megvalósult projektek és vásárlói visszajelzések mind pozitív tapasztalatokról számolnak be, jelzik, hogy jó úton haladunk. A rendelkezésre álló termelőkapacitásunk, szaktudásunk, modern és innovatív termékeink, valamint fejlesztéseink úgy gondoljuk, a kijelölt nemzetközi porondokon is tökéletesen megállják a helyüket” – erősíti meg Gódi Attila.

bestbuydijaslettaterran201803 logo

 
Ezt követő cikkünk:
Ezt megelőző cikkünk:

Hozzászólások

0
    0
    Az Ön Kosara
    Your cart is emptyReturn to Shop