A Miele ismételten új mércét állít a minőség, az innováció, a stílus és a vendégszeretet terén a Berlinben megrendezendő nemzetközi IFA 2011 trade show-n, mely a legújabb háztartási elektronikai cikkek és eszközök bemutatásának professzionális színhelye. A kiállítás, melyre több mint 100 országból várják az üzleti érdeklődőket, a kulcsfontosságú kiskereskedők, a vásárlók, az iparági és kereskedelmi szakértők fő találkozóhelye is egyben.
A kiváló háztartási gépeiről híres német márka legújabb innovációit mutatja be a szeptember 2. és 7. között zajló berlini vásáron. Az újdonságok egyike a SmartGrid technológia terén megjelenő technikai áttörések jegyeit hordozzák magukon. Tavaly ugyanis a Miele volt az első háztartási eszközöket gyártó cég a világon, amely ezzel az új technológiával ellátott mosógépeket és szárítógépeket hozott létre, az idén pedig bemutatja első ilyen mosogatógépét is. A SmartGridnek köszönhetően a készülékek megállapítják, mikor legolcsóbb az elektromos áram, és az előre beállított programok közül ennek megfelelően válogatnak. A további újdonságok is bizonyítják, különös tekintettel a napenergia felhasználással kapcsolatos technológiákra, a német márka szilárd elkötelezettségét az intelligens otthoni energiagazdálkodásban.
Az IFA közönsége szeptember 2-án, a Fashion Show keretében szemtanúja lesz a Miele világpremierjének: az első gőzölős, „aktív” vasalódeszkával rendelkező vasalórendszer bemutatásának. A FashionMaster vasalórendszer egy kézi vasalóból, egy gőzgenerátorból és egy vasalódeszkából áll, melyek egyetlen, integrált egységet képeznek, finoman összehangolt mindenre kiterjedő megoldást kínálva a fárasztó vasalási házimunka terén. A szabadalmaztatott 1-2 Lift system – amely lehetővé teszi, hogy a készüléket erő kifejtése nélkül magasabbra állítsuk és kihajtsuk -, párosul a márkára jellemző egyéb tulajdonságokkal is, mint például az automata öntisztítás, az öblítő funkció és a gőzölés. A méhsejt mintájú vasalótalp kifejezi, hogy az új vasaló-széria a Miele hatszögletű méhsejt cellával rendelkező sikeres mosási termékcsaládjának tagja. A méhsejt mintázat kiállta az idő próbáját, és biztosítja a tökéletes gőzeloszlást a talp teljes felületén: a gőzbevonat segítségével a vasaló gyengéden siklik a textilen és tökéletes eredményt ígér.
A nyilvánosság által szabadon látogatható területen, a fenti innovációk mellett a Miele érdekes fejlesztéseket mutat be a már meglévő termékek esetében is.
A Miele standjába látogatók egy tágas, érzelmekre ható világba lépnek be. A lounge, illetve a körülötte levő tágas tér egy impozáns kifutónak, illetve egy Annabelle Mandeng részére felállított színpadnak ad otthont. A TV-s színésznő egy inspiráló termékbemutatót tart, emellett zenei előadások és divatnapok színesítik a programot. A 3 000 m2-es stand területén kiépített „Walk of Taste” a kulináris különlegességek világába vezeti be a három kontinensről érkező látogatókat. A mosással kapcsolatos termékeket exkluzív divatbemutatókon szemléltetik, a kifutók hangulatát és a német precizitást idézve.
Hozzászólások