12. Superbrands a WHIRLPOOL-nak

A Whirlpool Magyarország különösen büszke arra, hogy évről évre kiérdemli a Superbrands és Business Superbrands díjakat. Az idei évben Magyarországon 12. alkalommal nyeri el – folyamatosan! – a díjat.

superbrandswhirlpool12 720

„Bízunk benne, hogy jelölésünk és díjazásunk mindazon értékek helyes képviseletének a visszatükröződése, mely értékek a fogyasztók számára is kézzel foghatóvá válnak készülékeink megvásárlásával.”– nyilatkozta Huczka István, Whirlpool Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója. Idén huszonegy éve, hogy a marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek útjára indították a Superbrands Programot Nagy-Britanniában. A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása. A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már közel 90 országban jelent különleges minősítést a Superbrands cím. Valamennyi országban kiemelt szerep és felelősség hárul a zsűrire, ezért kizárólag magasan elismert notabilitások kerülhetnek be a bizottságba. A független grémium tagjai a feladatot társadalmi alapon végzik. Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet. A Superbrands nagy hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére így a bizottság értékelése 2016-ban is kiegészült a GfK Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertség és kedveltség kutatással.

A TERMÉKEK
A Whirlpool márkához tartozó háztartási gépek, berendezések lefedik a teljes vertikumot: a beépíthető és szabadon álló készülékek kiszolgálják mind a tisztítás (mosógépek, mosogatógépek), mind a hűtés (hűtőgépek, fagyasztók, légkondicionálók), mind pedig a főzés (tűzhelyek, főzőlapok, mikrohullámú sütők) valamennyi funkcióját. Összességében és egyenként is a világ élvonalát képviselik. Vélhetően ez az oka annak is, hogy világszerte tízből nyolc otthonban legalább egy készülékük megtalálható. 2015-ben a Whirlpool EMEA több mint 25 millió terméket szállított 140 országba. A GfK adatai szerint 2015-ben a Whirlpool Magyarországon piacvezető a szabadon álló mosógépek (27,4 százalék) és szárítógépek (30,6 százalék) kategóriájában, beépíthető termékkategóriában pedig márkaszinten 26,1 százalékkal szintén piacvezető.

A Whirlpool márka jelenlegi teljes termékvonalának közös jellemzőjeként fejlesztették ki az úgynevezett 6. Érzék technológiát. Ez a Whirlpool készülékeiben található szenzorok összefoglaló neve: érzékelik és szabályozzák a készülék működését, alkalmazkodnak a változó környezethez és elvárásokhoz. A technológia modellenként eltérő lehet, de a 6. Érzék technológiát arra tervezték, hogy időt, energiát és pénzt takarítsanak meg. Csupán 2014 óta 330 új szabadalmat jegyez a Whirlpool az EMEA-régióban.

MÁRKAÉRTÉK
A Whirlpool értékrendjében a legfontosabb rendelkezésre álló erőforrás az idő. Ezért otthoni megoldásaikat folyamatosan úgy tervezik, hogy minden egyes percből a legtöbbet lehessen kihozni. A mérnöki vázlatoktól kezdve a gyártási folyamatokig mindenütt a felhasználót tartják szem előtt. Ez a szemlélet teszi lehetővé, hogy nagyban gondolkodjanak, és olyan megoldásokat kínáljanak, mint azelőtt soha. Mindez a termékekben testet öltő értékrend olyan vállalati alapértékekre épül – tisztelet, feddhetetlenség, sokszínűség, csapatmunka, győztes szellem –, amelyek elengedhetetlenek magának a márkaértéknek a maradéktalan érvényesüléséhez.

A Whirlpool Magyarország Kft. – a termékek környezettudatos, környezetbarát kivitelén túl – kiemelten fontosnak tekinti a társadalmi felelősségvállalást. Támogatja többek között a Habitat for Humanity, az UNICEF nemzetközi programjait, együttműködést folytat a Magyar Ökumenikus Segélyszervezettel. Ennek keretében a Whirlpool a segélyszervezet számos, családokat és gyereket támogató intézményét szerelte fel adományként korszerű és energiatakarékos készülékkel, illetve segített katasztrófákban vagy más krízishelyzetben mindenüket elvesztett családokat.

www.whirlpool.hu

 

whirlpool

 

Ezt követő cikkünk:
Ezt megelőző cikkünk:

Hozzászólások

0
    0
    Az Ön Kosara
    Your cart is emptyReturn to Shop