Új prémium bútormárka a piacon – egy éves az Enza Home!

A minőségi és egyedi bútorok kedvelőinek legnagyobb örömére tavaly tavasszal új taggal bővült a prémium kínálat Magyarországon, hiszen megnyitott a török Enza Home első bemutatóterme. Zaim Silya brand menedzser büszkén számol be az elmúlt egy évben elért sikerekről.

Zaim Silya, az Enza Home magyarországi brand menedzsere

Nagyon fiatalon lettél egy világmárka brand menedzsere Magyarországon. Habár édesapád cégében egy másik prémiummárka, a Yatas Bedding életében már 16 éves korod óta aktívan részt veszel, ennek ellenére egy új brand bevezetése mégis csak kihívást jelenthet.

Zaim Silya: Méghozzá nem is kicsit! A prémium ágymatracokat gyártó Yatas Bedding márkát édesapánk, Zaim Haluk kezdte el először forgalmazni Magyarországon, ennek már több mint 25 éve. Tavaly látta időszerűnek, hogy megnyissa a szintén a Yatas Grouphoz tartozó Enza Home prémium bútormárka első üzletét itthon, Budaörsön. Rögtön bedobott a mélyvízbe, az ünnepélyes megnyitó megszervezésétől az új kollekció kiválasztásán át a bemutatóterem berendezéséig minden egyes lépésben részt vettem, és azóta sincs megállás.

Különleges vonalvezetés, maximális kényelem

Hogy látod, mennyire sikeres a magyar piacon a márka? Melyek az erősségei a versenytársakkal szemben?

Zaim Silya: Azt tapasztaljuk, hogy az igényes, magas minőségű bútorokra van igény, és ez természetesen nagyon meghatározza sikereinket. Vásárlóink pontosan azért döntenek az Enza Home márka mellett, mert kínálatunk minden egyes darabja modern, egyedi és különleges, ugyanakkor a tervezők a kényelemről és a praktikumról sem feledkeztek meg. Szlogenünk nem más: „Bútorok – modern életre tervezve!” Ami azt jelenti, hogy a városi életforma van fókuszban, a magas minőség mellett tehát fontos a funkcionalitás is.

Stílusos kanapé és ágy is!

Valóban, a többfunkciós bútorok nagyban megkönnyítik az életünket. Az új kollekciótokban ez például hogyan, miben nyilvánul meg?

Zaim Silya: Minden picit több, mint aminek látszik. Kanapéink nagy része ággyá alakítható, moduláris ülőgarnitúráink között pedig találni olyat, amely dohányzóasztal-elemmel kombinálható. Természetesen az Enza Home nemzetközi tervezőcsapata figyelembe veszi az aktuális trendeket is, azonban a komfort és a testre szabadhatóság még ennél is lényegesebb. Bemutatótermünk kínálatát úgy alakítjuk ki, hogy a hazai trendekhez és a vásárlói igényekhez igazítjuk, megpróbáljuk az újdonságok közül elsősorban azokat megmutatni, amelyek valószínűleg sokak tetszését elnyerik.

Budaörsi bemutatóterem

Idén ünnepli a magyarországi Enza Home az első születésnapját. Készültök esetleg valami ajándékkal a vásárlók számára? Mi lenne a születésnapi kívánságod?

Zaim Silya: Természetesen készülünk, mert szeretnénk meghálálni vásárlóink hűségét, illetve szeretnénk kedvezni az újaknak is. 2025. szeptember 26-tól minden második terméket féláron lehet majd megvásárolni egészen 2026. január 4-ig. Születésnapunk alkalmából azt kívánom, hogy a márkát egyre többen ismerjék és szeressék meg, legyenek elégedettek termékeinkkel és szolgáltatásainkkal. Szerencsésnek érzem magam, hogy szebbnél szebb bútorok között dolgozhatok, változatosak a feladataim, és remélem, a jövőbeli kihívásokkal is jól meg tudok majd birkózni.

www.enzahome.hu


Ezt követő cikkünk:

Hozzászólások

0
    0
    Az Ön Kosara
    Your cart is emptyReturn to Shop