Tendence – a szezon első fogyasztásicikk-vására

Családi ház egyrétegű, energiahatékony falszerkezettel
Új sportpályák a Városligetben
A kánikulában is véd a hőszigetelés

„Must haves” – ezzel a szlogennel várja látogatóit az újra gondolt Tendence 2018. június 30 – július 3. között Frankfurtban. Az új szezon legelső fogyasztásicikk-vásárán 1100 kiállító mutatja be az őszi/téli szezon kínálatát és a 2019-es tavasz/nyári szezon előzetesét a várhatóan mintegy 20.000 szakmai látogatónak a frankfurti vásárközpontban.

tendence 2018 720

Innováció – Inspiráció – Információ
A Tendence-t nem véletlenül tartják a beszerzők és a legújabb trendekre érzékeny „szerencsefaktor”-nak, hiszen itt mindenki más előtt megismerhetik a lakberendezés és a lakásdíszítés legfrissebb újdonságait. „Az utóbbi időben a kereskedők bővítik termékpalettáikat: a lakberendezési boltokban apró ajándékokat és ajándékkísérőket is találunk, az ékszerek mellé órákat és divatkiegészítőket is ajánlanak, az edények mellett pedig megtalálható a főzés számtalan apró kiegészítője is.” – foglalta össze a Tendence kínálati csoportjait Bettina Bär, a Tendence igazgatója. Éppen ezért legyen szó lakásdekorációról vagy ajándékozásról, ékszerekről vagy órákról, vagy mindenféle kiegészítőről: a Tendence-n minden érdeklődő megtalálja a számára izgalmas kínálatot.

tendence 2018 2

A Tendence legfontosabb témakörei:

  • Belsőépítészet és lakásdekoráció: ha túl kicsi az előszoba, esetleg túl sötét a fürdőszoba – egyszerű ötletekkel kellemes otthont lehet kialakítani a lakásból. A lakberendezők és a kereskedők tanácsait gyakran igénylik a vásárlók. Ezekről és még sok apró buktatóról is szó lesz Frankfurtban.
  • Érzékszervekre ható marketingeszközök: zene és illatok, fények és figyelemfelhívó reklámok: ma már a marketingeszközök minden érzékszervünkre tudnak hatni. A Tendence-n megtapasztalhatja a leginnovatívabb, legmodernebb eszközöket.
  • Digitalizáció a kereskedelemben:  a kereskedelem fejlődik, és ez a digitalizációnak köszönhető. Keresőrobotok, logisztikai innovációk, többcsatornás értékesítés és e-kereskedelem: ötletek tárháza várja Önt a Tendence-n.
  • Ajándékozás: egy soha el nem múló szokás, amely az apró figyelmességtől a legeredetibb ötletekig terjedhet. A Tendence kiállítói mindenre gondoltak, Önnek csak a megfelelő ötleteket kell kiválasztania.
  • Balkonok, erkélyek és tetőteraszok: egy sziget a szabad ég alatt a város közepén: a teraszokon a természet iránti vágyakozást és a pihenést keressük. A korlátozott tér pontos tervezést és okos megoldásokat igényel – ezeket mind megtalálja a frankfurti Tendence-n.

tendence 2018 1
A Tendence emellett számtalan különbemutatóval és kísérő programmal várja a szakmai látogatókat. A fiatal tervezők kínálatát éppúgy megtalálják az érdeklődők, mint a modern üzletberendezési ötleteket. A TendenceAcademy-n pedig a sikeres üzletmenethez mutatnak betippeket és ötleteket a szakembereknek.
A Tendence lehetőséget kínál a kereskedőknek, a lakberendezőknek, a dekoratőröknek és minden olyan szakembernek, aki érdeklődik a fogyasztási cikkek iránt, hogy megismerje a világpiac kínálatát és a legújabb trendeket még az őszi szezon kezdete előtt.

tendence 2018 3
Magyarországi Képviselet:
BD-Expo Kft., Máté Szilvia
Tel.: 1/346-0273
Email: office@bdexpo.hu
http://messefrankfurt.hu/tendence/

 
Ezt követő cikkünk:
Ezt megelőző cikkünk:

Hozzászólások

0
    0
    Az Ön Kosara
    Your cart is emptyReturn to Shop