Szellemi egységben család és vállalkozás

Ha hirtelen fel kellene mutatni a Bányai Bútorok marketingtervét, akkor az Arteggo konyhabútor-család terveivel kellene kezdeni. Hiszen az elmúlt évtizedek egyik legjelentősebb projektjéről van szó. De mitől egyedi és különleges ez a termék? Hiszen közismert, hogy az évtizedek óta sikeres vállalkozás már a kezdetektől a legmagasabb minőséget tűzte ki célul…

 

 

 Talán a dizájn, az anyaghasználat, vagy a professzionális műszaki megoldások emelik mindenek fölé az Arteggo bútorokat? De hát a Bányai Bútoroknál mindig természetes volt, hogy a tradicionális értékeket ötvözték az innovációval. Szabad a gazda! Hallom a képzeletbeli kórust. Az ár kialakításával kövezték ki legújabb sikertörténetük útját. Az Arteggo konyhabútorral a magas minőséget ötvözték a versenyképes árakkal. És valljuk be, ez hiánypótló hazánkban. A Bányai Bútorok mára már olyan márkanévként él a köztudatban, amihez a megbízhatóság, a nyugalom garanciája is párosul. Mert akár évtizedek múlva is orvoslást találhatunk problémánkra. Hiszen minden egyes bútordarab egy „alvázszámmal” rendelkezik, ami alapján évek múlva is be tudják azonosítani, hogy milyen pánttal, milyen vasalattal és milyen más alkatrésszel készült az adott elem. Tehát rögtön tudják a megoldást. És mivel hazai gyártóról van szó, eltekinthetünk a megrendeléstől számított hetekig tartó alkatrészbeszerzéstől is.

Konyhabútorgyártónak lenni ma Magyarországon kemény dió. Hiszen a rendszerváltást követően a neves világcégek képviselői tömegesen jelentek meg itthon is. Mögöttük a legújabb innovációs és logisztikai háttérrel. A Bányai Bútorok márkanév mégis, ma már nemcsak Magyarországon cseng kellemesen, hanem Ausztriában, Svájcban, Németországban, Luxemburgban, Dániában is. Mi lehet a siker titka?

 

Konyhasztori
Mesébe illő történet bontakozik ki előttem, amint a négy testvért hallgatom. Ugyanis 2008-tól ők a Bányai Bútorok cég vezetői, tulajdonosai, persze tulajdonosi jogukat a testvérek mellett az édesapa és az édesanya is gyakorolja. Az a harmónia, amivel a gyerekek egymást támogatják, erősítik, példaértékű. Ez az összhang jelenik meg a cégvezetésben, és köszön vissza a termékeikben is. Édesapjuk, Bányai József asztalosmester 1978-ban alapította a családi házuk műhelyében a vállalkozást. Már ekkor a magas minőség és a folyamatos újító szemlélet volt az elsődleges számára. Ezt a szemléletet kapta örökségül asztalos édesapjától és ács nagyapjától. A Bányai testvérek, a mai vezetők, gyerekkoruktól magukba szívták a szakma iránti tiszteletet és alázatot, ismerik az asztalos mesterség minden csínját-bínját. Hiszen ők voltak kezdetektől az édesapjuk segítői, társai, vele voltak, ha egy nehezen hozzáférhető helyen segíteni kellett rögzíteni egy csavart, de akkor is, ha egy kiállításon képviselték cégüket.

 

{gallery}images/stories/verysimple/pr_banyai{/gallery}

 

Fürödni a sikerben
Az újító szellem jegyében, a nyolcvanas években egy svéd technológia alkalmazásával egyedi konyhabútorgyártásba, majd hamarosan egyedi fürdőszobagyártásba kezdtek. Óriási visszhang követte az első bemutatkozásukat, hiszen ekkor még az egyen házak és bútorok korszakát éltük. Az első kiállításon, ahol a fürdőszobabútoraikat bemutatták, a legtöbben arra gondoltak, hogy egy fodrászüzlet berendezése. Az innováció iránti fogékonyságukkal a Corian anyagban is megérezték a jövőt: a 70 százalékban természetes alapanyagú terméket elsőként vezették be a hazai piacra. Európában összesen tíz cég képes a mélyhúzott technológiával történő gyártásra, és az illusztris társaság tagja a Bányai Bútorok. A Corianból 1997-ben elsők között készített feldolgozóként mosdómedencét, de gyártanak belőle konyhapultot is. Ennek a technológiai újításnak az előnyét a mai napig élvezi a vásárlóközönség az egyedi dizájnt képviselő Gaya mosdómedencék formájában. Előnyük, hogy rendkívül szilárdak, ellenállók, karcállók, meleg tapintásúak, és hézagmentesen összeilleszthetők. A termékekre tíz év garanciát biztosít a cég, tehát nyugodtan nevezhetjük időtállónak is.

 

 Hit, hit és hit
És mikor arról kérdezem, hogy mi inspirálja őket, a vevői igényeken túl újból az emberi értékekre terelődik a szó. Hit a dolgok jobbá tételében, hit az adott szóban, hit egymásban és hit a gyerekeik jövőjében. Ezért érdemes nap mint nap feljebb tenni a lécet. Legyen szó a termékminőségről, a munkatársak kiválasztásáról, a vásárlók kiszolgálásáról, cégvezetésről. Mert a név kötelez…


Ezt követő cikkünk:
Ezt megelőző cikkünk:

Hozzászólások

0
    0
    Az Ön Kosara
    Your cart is emptyReturn to Shop