10 évvel ezelőttre nyúlik vissza, hogy a 16 tagú, független szakemberekből álló zsűri először ítélte oda Magyarországon a Superbrands megkülönböztető jelzést. Az elmúlt évek alatt számos márka kapta meg ezt a kitüntetést, mely a vevők bizalmának legnagyobb elismerése. Az idei év azonban az első, hogy egy 100%-ban magyar márka, a Hauser is megkapta és egy évig méltón viselheti ezt a címet.
Közel másfél évtizeddel ezelőtt Nagy-Britanniában marketinggel, kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek köre indította útjára a különleges Superbrands programot.
Céljuk kettős volt: a kiemelkedő erejű márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák bemutatása a fejlődni, tanulni kívánó piaci szereplők számára.
Az ötletet jól minősíti, hogy ma már 5 földrész 86 országában jelent különleges minősítést a Superbrands fogalom, ami alapján tudható, mely márkák, mely cégek érdemlik meg valóban a vevők bizalmát.
A programot megvalósító valamennyi országban kiemelt szerep és felelősség hárul a „zsűrire”. Éppen ezért kizárólag magas szakmai elismertséggel rendelkező személyeket kérnek fel e munkára a megmérettetés szervezői.
2010-ben hatodik alkalommal ült össze a 16 tagú, független szakemberekből álló zsűri, akik az idei évben a HAUSER márkát is érdemesnek találták arra, hogy egy évig viselhesse a SUPERBRANDS 2010 megkülönböztető jelzést.
A Hauser márka a hazai háztartásigép és kerékpár piacon is nagy népszerűségnek örvend. Háztartásigép márkák közül eddig csupán nagy nemzetközi márkák nyerték el a címet, kerékpármárkák között pedig mindezidáig még nem is akadt olyan márka, amelyik elnyerte volna ezt a címet.
Ez az egyedülálló elismerés nagyon fontos visszajelzés, hiszen már azokat is a zsűri jelöli, akik egyáltalán felkerülnek a listára és a döntés kizárólag a bírálók saját tapasztalata és szaktudása alapján születik. Sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet erre az elismerésre.
Hozzászólások