Az idei OTTHONDesign kiállítás, mint a CONSTRUMA -csokor része, sikerrel zárta kapuit, a vásárra látogatók 28 százaléka elsősorban e kiállítás iránt érdeklődve érkezett. Az auditált adatok alapján 143 kiállító közel ötezer négyzetméteren várta a szakmai látogatókat és a végfelhasználókat, helyszíni vásárlásról, üzletkötésről a látogatók 13-15 százaléka nyilatkozott, míg a kiállításokon látottak alapján további vásárlásokat, üzletkötéseket tervezett a látogatók majd’fele. Az első három szakmai nap is rendkívül sikeresen zárult, e csokor szakmai látogatóinak aránya elérte a 70 százalékot.
A HUNGEXPO csapata már megkezdte a jövő évi kiállítás előkészületeit, a kapcsolódó szakmai programok összeállítását. A kiállítás jövő évi fejlesztési irányait az alábbiak mentén tervezik. A kiállítás egyik fő gerincét jelentő bútor tematikát Bútorvilág néven a bútorgyártás eszközeit, kellékeit, gépeit lefedő új árucsoportokkal egészítik ki, teszik teljessé. A kiegészítő árucsoportok a G pavilon melletti F pavilonban kapnak majd helyet.
A kiállítás alaptematikái mellett (bútorok, fürdőszoba, wellness, burkolatok, kandallók) további lépéseket tesznek a lakástextil, szórakoztató elektronika, háztartási nagygépek szélesebb körű megjelenítéséért. A Konyhatechnológia A-Z-ig betétkiállítás a témában bemutatkozó cégek számának növekedését hozta 2014-ben, jövőre további lépéseket terveznek e témakör fejlesztése, növelése érdekében.
A hazai fiatal tervezők munkáit megnövekedett területen bemutató Magyar Design sziget és a kapcsolódó szakmai konferencia az idei évben is nagy sikert aratott szakmai körökben és a nagyközönség részéről egyaránt. Jövőre a tervek szerint még több fiatal tervezőnek biztosítanak teret a bemutatkozásra.
2015-ben ismét csatlakozik a csokorhoz a HUNGAROTHERM épületgépészeti szakkiállítás, teljessé téve az építőipar bemutatkozását a szakmai látogatók és az építkező nagyközönség számára, így várhatóan az ideinél magasabb számú – mintegy 50 000 érdeklődőt vonz majd a kiállítási csokor.
Hozzászólások