Imm cologne 2011

A kölni imm cologne nemzetközi bútor szakvásáron az idén több, mint 1000 kiállító 250 000 négyzetméteren mutatta be az otthon csodás univerzumához köthető legizgalmasabb trendeket és fejlesztéseket. A 128 országból érkező, mintegy 138 ezer látogató jelenlétét a szervezők egyöntetű sikerként könyvelik el.

 

 

A JAB csoport márkái is nagy sikerrel képviseltették magukat a bútorvásárral összekötött Pure Textil kiállításon, ahol legújabb anyag- és dizájnfejlesztéseiket mutatták be a lelkes látogató közönségnek.

Nem fér hozzá kétség, hogy a fehér szín továbbra is a textilipar meghatározó trendje marad. A fehér minden területen bevethető, minden más színnel kombinálható, a tisztaság, a könnyedség jelképe, frissességgel és fénnyel ajándékoz meg. Ha az otthonunk fehér, lehetőségünk nyílik rá, hogy mi magunk vigyük bele a színt.

A textilspecialista JAB Anstoetz a 2011-es tavaszi/nyári szezonban White Passion néven egy teljes kollekciót szentelt a legtisztább színnek. 48 vadonatúj árucikk a fehér 49 árnyalatában kerül idén piacra, hol visszafogott, elegáns, puritán vagy éppen játékos és könnyed formákban.
A Chivasso rendkívül friss és modern kollekciója a fehér-kék színekből ihletet merítve alkotta meg a cég hagyományosan természetes hatású szöveteit, míg a Soleil bleu par Wellmann összeállítása az elegáns és tradicionális szalonok aranykorát idézte.

A vásár zárását követő estélyen részt vett a dizájn-világ minden rangos és neves képviselője. Az esemény fénypontját a Német Dizájn Tanács (German Design Council) belsőépítészeti díjának, az Interior Innovation Awards-nak átadása jelentette. A JAB Anstoetz idén két “Best of Best” szobrocskát is átvehetett: a Grandezza prémium kollekció tagját, a “Fifth Avenue” nevű textilkreációt, valamint a COSMO szőnyegkollekcióba tartozó “Bob”-ra keresztelt, lágy, luxus-padlóburkolatot egyaránt a presztízs értékű díjjal jutalmazták.


Ezt követő cikkünk:
Ezt megelőző cikkünk:

Hozzászólások

0
    0
    Az Ön Kosara
    Your cart is emptyReturn to Shop