2025. január 14-17. között 60 ország közel 2900 kiállítója mutatja be a Heimtextil szakvásáron a 2025/26. évi aktuális trendeket, a legújabb kollekciókat, innovatív anyagokat és textilmegoldásokat immár 16 csarnokban, magas színvonalú programok kíséretében.
A Heimtextil trendjei a legfontosabb inspirációforrások és a vásárlátogatás kötelező elemei, a 2025/26-os trendeket idén a milánói Alcova dizájnplatform állítja össze, és a 3.0 csarnokban „Future Continouos” mottóval tekinthető meg. Az Alcova újragondolja a múltat, és ezt inspirációként használja a jövőhöz. A 2025/26-os Heimtextil -trendek fenntartható, vizionárius és progresszív fejlesztéseket mutatnak be, irányt mutatva az ipar és kereskedelem számára az üzleti siker növeléséhez.
Design-Hotspot Patricia Urquiolával. A neves milánói dizájner és építész „Among-us” nevű installációjával összeköti a belsőépítészetet a vendéglátással, és a figyelem középpontjába helyezi az embereket és a magával ragadó élményeket. Az „among-us” beágyazódik a kiváló minőségű Bed, Bath & Living szekcióba, ami a 12.0-es csarnokban található. A 12.1-es csarnokban neves márkák és sajátmárkás szolgáltatók mutatnak be exkluzív ágyneműket, fürdőszobai textíliákat, dekoratív párnákat, ágytakarókat, valamint lakberendezési kiegészítőket. Így a 12-es csarnok a nemzetközi top beszerzők és a textiltervezés központja lesz a Heimtextilen.
Új megatrend: az egészséges alvás. A 11.0 csarnokban az aktuális trendek, fejlesztések és termékek jelennek meg az alvás témakörében. A „Smart Bedding” terület az innovatív alvásrendszerek, ágyneműk, ágytakarók, párnák, matracok és textilfeldolgozó gépek központi platformja.
DecoTeam és az exkluzív Design Lounge. A nemzetközi textiltervezés központja: a 3.0 csarnokban, a faldekorációk és textiltervezés körében a látogatók kreatív tervezőstúdiókat, tapéták és falburkolatok széles választékát, festékeket, digitális nyomatokat és CAD/CAM rendszereket fedezhetnek fel. Az ablak- és beltéri dekorációknál olyan vállalatok mutatkoznak be, akik a fény- és napvédelem témakörben fognak kiállítani: A textilenteriőrök számára új impulzusokat és meglepő színkombinációkat hoz a DecoTeam a 3.1-es csarnokban. Modern koncepciókat mutatnak be a lakberendezők, a belsőépítészek és a közületi megrendelők számára A fókusz a függönyökön és kárpitokon, illetve a fény- és napvédelmen lesznek.
A globális szőnyegipar otthona: Carpets & Rugs. A Carpets & Rugs már most több, mint kétszer annyi kiállítót könyvelhet el, mint az előző években. Az 5.0 csarnokban kézzel szőtt szőnyegeket, dizájner és egyedi darabokat tudnak felfedezni a látogatók, valamint nemzetközi közösségi standokat. Az 5.1-es csarnok ad otthont a gépi szövésű szőnyegeknek, a szálaknak és fonalaknak, valamint a szőnyegipar technológiáinak. Emellett a Carpets & Rugs a 3.0. csarnokban is jelen van, kiegészítve a fali dekoráció és a textil dizájn termékcsoportokat, valamint a Heimtextil 2025/26-os trendjeit a szomszédos Trend Arenaban. Lábtörlők, bejárati rendszerek, kültéri és közületi bútorok textíliái teszik teljessé az egyedülálló választékot.
Fibres & Yarns – szálak és fonalak kibővített választéka. A Heimtextil a szálak, fonalak, a szőtt és kötött szövetek, illetve a berendezések kibővített választékát kínálja.
A világ legnagyobb bútorszövet-platformja. A Heimtextil „Decorative & Furniture Fabrics” néven a vásárközpont 4-es csarnokában három szinten mutatja be a világ legnagyobb bútorszövet-választékát több, mint 200 beszállítót felsorakoztatva. A 4-es csarnok ideális találkozási pontja lesz a teljes textil- és kárpitosipar, valamint a belsőépítészek és lakberendezők számára is.
Tetszőleges méretű rendelési volumen: Global Home Excellence & Global Home Select
A 6.0, 6.2, 8.0 és 9.1 csarnokok adnak otthont az átnevezett Global Home Excellence termékterületnek. A beszerzők lakás- és háztartási textíliák széles választékára, valamint nemzetközi gyártók egyedi bemutatóira számíthatnak. A világ minden tájáról érkező különböző nemzetek közösségi standjain a hagyományos kézművességgel és technikákkal ismerkedhetnek meg a látogatók. A 6.1 és 9.0 csarnokban „Global Home Select” néven találhatók a magas minőségű lakás- és háztartási textiltermékeket kínáló, zsűrizett gyártók is.
Tudástranszfer két színpadon. A Heimtextil kapcsolatépítési- és tudásplatformként segíti a vállalatokat a további fejlődésben és a jövőre való felkészülésben. Ennek érdekében a „Texpertise Stage” (4.0 csarnok) a globális textilipart érintő aktuális témákkal, fejlesztésekkel és kihívásokkal foglalkozik.
Az üzletet fellendítő know-how értékes forrásaként, a 12.1-es csarnokban található „Retail Stage” személyre szabott programot kínál a kiskereskedelmi szektor számára interaktív előadással, panelbeszélgetésekkel és vezetett túrával ad lehetőséget a Heimtextil tudástranszferre és a személyes kapcsolatok építésére.
www.heimtextil.messefrankfurt.com
www.instagram.com/heimtextil
www.facebook.com/heimtextil
www.youtube.com/heimtextil
Hozzászólások