Gazdagodott a REVCO DECO termékcsalád

Gazdagodott a REVCO DECO termékcsalád

FaceBook  Twitter  rjon neknk!

Az eddig beltéri dekorációs vakolatokból álló DECO termékpaletta újabb, könnyen applikálható termékekkel bővült, igazodva napjaink legújabb stílusirányzataihoz. A DECO MINI és MAX GLITTEREK közvetlenül adagolhatók festékeinkbe és vakolatainkba, így a munkafolyamatok nem hosszabbodnak meg.

gazdagodottarev 720


A csillogó hatású vakolat iránti folyamatos érdeklődés inspirálta laborunkat a termékfejlesztések során. Fontos szempont volt, hogy egyaránt megoldást nyújthassunk régi falfelületek dekorálására és újonnan vakolt vagy festett falak csillámossá tételére is. A DECO SHINE bevonat megoldja az utólagos dekorálás kérdését is. A csillámos hatás mellett selyemfényűvé és mélyebb árnyalatúvá teszi a festett felületeket. A legjobb hatás inkább strukturált felületen, vakolaton vagy lábazati vakolaton érhető el ezzel a dekorációs bevonattal.

gazdagodottarev 11
DECO GLITTER MINI – FESTÉSHEZ
A DECO GLITTER MINI kiválóan alkalmas külső vagy belső festeni kívánt felületek diszkrét ezüstös csillámossá tételére a festéssel egyidőben. A DECO GLITTER MINI adalékot a már leszínezett REVCO ALFA, EXTERIOR vagy SILICON falfestékbe kell jól elkeverni, és a szokásos módon felvinni a felületre. Száradás után beltérben erőteljes megvilágítással éri el a kívánt hatást, kültérben pedig napsütésben válik láthatóvá. Egy vödör (10 L) REVCO ALFA, EXTERIOR vagy SILICON falfestékhez egy mini vödörnyi (120 g) adalékot javaslunk.

gazdagodottarev 12
DECO GLITTER MAX – VAKOLÁSHOZ
Ha újonnan vakolt felületét szeretné csillámossá tenni, akkor a DECO GLITTER MAX adalékot ajánljuk, amelyet a színezett vakolatba kell keverni. Felhordás és száradás után erőteljes napfényben elegáns csillogó hatást eredményez. Egy vödör (15 kg) REVCO NEO, VARIO vagy SILICON vakolathoz egy mini vödörnyi (120 g) adalékot javasolunk.

gazdagodottarev 13
DECO SHINE – ÁTFESTÉSHEZ
Amennyiben egy meglévő vakolt falfelületet vagy lábazatot szeretne csillogó hatásúvá tenni, akkor a DECO SHINE a megoldás. Az áthengerelés követően a festék áttetszőre szárad, a végeredmény pedig enyhén selyemfényű lesz. Ezzel a bevonattal érhető el a legerősebb csillogó hatás, amely napfényben vagy erős megvilágításban érvényesül igazán. A 10 liter DECO SHINE bevonathoz 8 fiola Brocade adalék javasolt. A legesztétikusabb hatást a SILVER (BROCADE 4) színnel lehet elérni.

gazdagodottarev 14
DECO BROCADE ADALÉK
A ReMix lábazati vakolat hosszú évek óta töretlen népszerűségnek örvend, azonban itt az idő, hogy nemcsak kültéri megoldásként gondoljunk rá. A mechanikai hatásoknak és a szennyeződéseknek rendkívül jól ellenálló ReMix lábazati vakolatot BROCADE adalék hozzáadásával könnyűszerrel varázsolhatja otthona legkülönlegesebb textúrájú falfelületévé.
A DECO BROCADE adalékkal létrehozott látványos csillámos felület beltérben erőteljes megvilágításban érvényesül leginkább, kültérben pedig napfény hatására válik láthatóvá. A DECO BROCADE adalék hatféle árnyalatához a homogén, egyszínű kövek használatát javasoljuk. A fekete alapszínnel (FFFF) mindegyik Brocade adalék jól érvényesül, a fehér (WWWW) színhez a WHITE, a szürke színekhez pedig (AAAA, CCCC) a SILVER BROCADE adalékot javasoljuk. A 13 féle alapkőszíneket a ReMix lábazati katalógusban tudja megtekinteni.

https://revco.hu/deco-glitter

 

 

Cikkek
& ÉrdekessÉgek

Széllkapu függőkerttel, találkozóhelyekkel

A 2013-ban kezdődött Millenáris projekt befejezéseképpen megnyílt a budai Széllkapu mintegy 17 ezer négyzetméter zöldfelülettel, amely az elhanyagolt telket hivatott revitalizálni. Az új fővárosi zöldfelületen 355 előnevelt fát telepítettek, létrehoztak egy 700 négyzetméteres, vízinövényeknek otthont adó tavat, és kialakítottak egy új mélygarázst is. A 2013-ban kezdődött Millenáris projekt befejezéseképpen megnyílt a budai Széllkapu mintegy 17 ezer négyzetméter zöldfelülettel, amely az elhanyagolt telket hivatott revitalizálni. Az új fővárosi zöldfelületen 355 előnevelt fát telepítettek, létrehoztak egy 700 négyzetméteres, vízinövényeknek otthont adó tavat, és kialakítottak egy új mélygarázst is. A fenntarthatóság érdekében elsősorban honos, a városi klímát és az ökológiai adottságokat jól tűrő fákat és cserjéket, illetve úgynevezett stressztűrő évelőfajokat választva sokszínű, biodiverz környezet jött létre mintegy 17 ezer négyzetméter zöldfelülettel. A rengeteg pad, a lankás részeknek nézőtérjelleget adó ülőtámfalak és a tér tagoltsága lehetővé teszi, hogy a parkban több program is fusson egy időben, különböző helyszíneken. A sétautak három, gomba formájú, árnyat adó építményben futnak össze, tetejükön napelemekkel, így tágas, agóraszerű találkozóhely jött létre. A megnyíló kétszintes Millenáris2 mélygarázs 500 gépkocsi befogadására alkalmas, ezzel helyreállítva a terület beruházás előtti parkolóhelyszámát. Nagyobb összefüggő állomány a százötven díszcseresznye fa, amelyek cseresznyevirágzás idején különleges hangulatot árasztanak, de vannak a területen nagyobb méretű lepényfák, tölgyek, fenyők, almák, nyírek és gyertyánok is. Emellett ötvenezer évelő növény, rengeteg díszfű, nagyméretű cserje és negyvenezernél több hagymás növény színesíti a nagyközönség előtt is megnyíló parkot. A Széllkapu terveit a TSPC Mérnökiroda, Kádár Mihály és Könözsi Szilvia készítette. A park tájépítészei, Majoros Csaba és Balogh Andrea változatos domborzatú parkot terveztek. A bevásárlóközpont felé méretes függőkertet építettek, amelynek akár panorámalifttel is megközelíthető felső szintjéről kilátás nyílik a Margit körút, a Vár és a budai hegyek felé. A szemközti oldalon, a park középső traktusában elhelyezett vízfelület felé déli irányba lejtő, pihenésre alkalmas domboldalt alakítottak ki. Nem messze a tótól kapott helyett a párásító fúvókkal is felszerelt vízjáték. A színes fényekkel megvilágított, programozható vízsugarak dizájnbetonlapokból törnek elő, amelyek felületébe stilizált növény- és állatfajtákat megjelenítő grafikákat martak. {igallery id=4799|cid=1101|pid=1|type=category|children=0|showmenu=0|tags=|limit=0}

Új kilátó a Naplás-tó partján

A XVI. kerületi Naplás-tó környezetében új kilátót építtet a Pilisi Parkerdő Zrt. azzal a céllal, hogy a pesti oldali városi erdők ökológiai és turisztikai értékét fejlessze. A beruházás értékét növeli, hogy a környék az utóbbi évtizedekben ipari övezetből intenzíven alakult át lakó és pihenő övezetté. A XVI. kerületi Naplás-tó környezetében új kilátót építtet a Pilisi Parkerdő Zrt. azzal a céllal, hogy a pesti oldali városi erdők ökológiai és turisztikai értékét fejlessze. A beruházás értékét növeli, hogy a környék az utóbbi évtizedekben ipari övezetből intenzíven alakult át lakó és pihenő övezetté. A Naplás-tó Budapest legnagyobb kiterjedésű állóvize, valójában a Szilas-patak árvízvédelmi tározója Cinkota mellett, amely mára a fővárosiak egyik kedvenc pihenőhelyévé nőtte ki magát, nem mellesleg pedig színes állat- és növényvilága miatt is érdemes meglátogatni. A tó és közvetlen környezete 1997 óta természetvédelmi terület, a cinkotai parkerdővel és a Merzse-mocsárral együtt számos vízimadár fontos pihenőhelye a tavaszi és őszi madárvonulási időszakban. A kilátó megvalósítását a fővárosi Tér-Köz pályázat és a XVI. kerületi önkormányzat finanszírozása tette lehetővé, terveit a Robert Gutowski Architects készítette, a kivitelező pedig a Prédikálószéki-kilátót is építő Fitotron System Kft. A terepi munkálatok a szükséges engedélyek birtokában augusztus első hetében indultak, a várható befejezés és átadás idén ősszel lesz. A kilátó koncepciójának megfogalmazása során a helyszín adottságait figyelembe véve fontos szempont volt, hogy a kilátó a fák fölé magasodjon, ezzel teljes panorámás kilátást téve lehetővé a környékre. Ez az átalakulás az erdők funkcióját és az erdei turisztikai lehetőségeket is megváltoztatja: szerencsésen felértékelődnek, ökológiai és turisztikai szempontból egyaránt méltó helyükre kerülhetnek a főváros pesti oldalának erdőterületei. {igallery id=4799|cid=1102|pid=1|type=category|children=0|showmenu=0|tags=|limit=0}

Új Duna-híd épül

Budapesten tehermentesíteni kell a belvárost, hogy egyszerűbben és gyorsabban lehessen utazni, és hogy a kevesebb károsanyag-kibocsátásnak köszönhetően klímabarát közlekedési rendszere legyen a fővárosnak. E célt szolgálja az új dél-pesti híd, amely közvetlen összeköttetést teremt Újbuda és Csepel, valamint Ferencváros, Kispest és Kőbánya között. A tervek szerint legkésőbb 2023-ban kiírható a kivitelezői tender, majd következhet a három évig tartó építkezés. Budapesten tehermentesíteni kell a belvárost, hogy egyszerűbben és gyorsabban lehessen utazni, és hogy a kevesebb károsanyag-kibocsátásnak köszönhetően klímabarát közlekedési rendszere legyen a fővárosnak. E célt szolgálja az új dél-pesti híd, amely közvetlen összeköttetést teremt Újbuda és Csepel, valamint Ferencváros, Kispest és Kőbánya között. A tervek szerint legkésőbb 2023-ban kiírható a kivitelezői tender, majd következhet a három évig tartó építkezés. Miközben Budapest belvárosi szakaszán megközelítőleg egy kilométerenként található átkelési lehetőség, délebbre csaknem tíz kilométer választja el egymástól a Rákóczi hidat és az M0 gyűrű déli hídját, ráadásul a déli városrészek között a mai napig nincs a városhatáron belüli közvetlen összeköttetés. Csepel immár hetven éve vár arra, hogy Budapesten belül végre átkelő épüljön a budai kerületek felé. Az új Duna-híd megépítéséről 2018 decemberében határozott a kormány, s míg a Rákóczi híd építésekor a villamos vonal kiépítését csak a híd átadása után húsz évvel pótolták Újbudára, addig az új Duna-híd esetében a hídon átvezető villamos vonalat már a híddal együtt tervezteti a kormány. Fürjes Balázs, Budapest és a fővárosi agglomeráció fejlesztéséért felelő államtitkár szerint az új híd önmagában is 50 ezernél is több autóval csökkentheti a belváros autóforgalmát. A budai Galvani utca és a pesti Illatos út vonalában épülő híddal közvetlen villamos összeköttetés jön létre Buda, Csepel és Dél-Pest között. A tervezendő négy kilométer hosszú villamos vonal Budán a Fehérvári úti villamos pályáról leágazva a Galvani utcán át Csepelen a Weiss Manfréd útnál a H7-es HÉV-et, a Soroksári útnál a H6-os, és a Kunszentmiklós-Tass elővárosi térséget kiszolgáló 150-es vasútvonalat is keresztezve a szakaszon 5 új akadálymentes megállópárt kap. Az utazási idő rövidülésével az érintett településrészek lakói könnyebben jutnak el a szomszédos kerületbe dolgozni, tanulni vagy éppen vásárolni; a felesleges kerülők megszűnésével pedig az autók károsanyag-kibocsátása is csökken.