N'Kara - minőség és egyediség

N'Kara - minőség és egyediség

FaceBook  Twitter  rjon neknk!

Nincs két egyforma adottságú otthon, így ha a legjobb térkihasználásra és praktikumra vágyunk, akkor a méretre, igényeink szerint készült bútorok a legmegfelelőbbek. Az N’Kara Bútor profi csapata tanácsokkal segíti a döntést, ingyenes látványtervet készít, aztán formába önti elképzeléseinket: bútort a konyhába, a nappaliba, a fürdőbe, a hálóba, széria- és egyedi méretben. Háztartási gépek és kiegészítők terén is számíthatunk a cégre, ahogyan az a kiállításon is kiderült.

 

nkara

 

Konyhabútor frontja és látszó részei indiai alma egzóta faanyagból matt felületkezeléssel és magasfényű akrilból készült. Jól látszik a képeken is, hogy az egzóta faanyag vízszintesen és függőlegesen is tökéletes tükörképe mind a két oldalnak.

A konyhabútorban a prémiumkategóriát képviselő Elleci Sirex gránit elektromos mosogatótál és csaptelep lett bemutatva mely 2012.-ben elnyerte a Red Dot Design Award díjat! Különlegessége az Elleci elektromos mosogatótálaknak, hogy áramszünet esetére egy saját akkumulátor biztosítja működését. Saját tervezésű jelenleg világon egyedülálló megoldásokat is tartogatott az N'Kara  bútor kiállítási konyhabútora mely nagy sikert aratott a látogatók és szakma körében: a középen található magasfényű fekete felnyíló lift ajtóba beépítettek egy tíz colos táblagépet internet kapcsolattal, mely mögött egy szintén saját tervezésű helykímélő páraelszívót helyeztek el. Mivel sok esetben az elkészült design konyhabútorra egy oda nem illő hangrendszer kerül ezért szintén egyedi tervezésű és világújdonsággal rukkolt elő N'Kara: a hangrendszert beépítették a bútor 18 mm-es anyag vastagságába, így a bútor belső kihasználhatósága teljes értékű, a hangrendszer további helyet nem igényel. A tökéletes hangélmény érdekében egy 8 hangszórós teljes HiFi rendszer került beépítésre. A munkalap mely szintén egyedi gyártású két centiméter vastag magasfényű felületű HPL munkalap, a figyelmes szemlélő számára jól látható közelről, hogy a magasfényű felületen halványan virág minta figyelhető meg.

 

További érdekesség az Elleci termékekről:

 

Szintén Elleci szabadalom a: S.I.R. (Scarico ad Ingombro Ridotto) – Kis helyigényű lefolyó- és szifonrendszer A S.I.R. egy innovatív, szabadalmazott lefolyórendszer, ami lehetővé teszi a mosogató alatti szekrény belső terének optimális kihasználását, hála a mindössze 5 cm-es (!) helyigényének.
Jobban kihasználható a medence belső tere is, hiszen a szokásos középen elhelyezkedő lefolyó-dugó helyett egy oldalt elhelyezkedő rács biztosítja a víz elvezetését. Nagyobb lefolyó-kapacitás: 60 l/perc.

Nincs szükség túlfolyóra: magasabb esztétikai élmény, biztonságos és tökéletes működés. Az Elleci gránit mosogatói három különböző összetételű gránitőrlemény közül választható: granitek, metaltek, vitrotek.

Az N'Kara Bútor egyedi gyártása kiterjedt, gyártanak: konyhabútorokat, nappali-, fürdő-, hálószoba-, gyerek-, iroda bútorokat, beépített szekrényeket ( nyíló és tolóajtós változatban ), valamint forgalmaznak fő gyártási tevékenységükhöz kapcsolódó termékek széles skáláját: szék, asztal, ágy, matrac, háztartási gépek, mosogatótálak, csaptelepek és egyéb kiegészítők.



N’Kara Bútor
Bp. XVII., Pesti út 58.
30/990 2002
www.nkara.hu

 

 

  • 001
  • 002
  • 003
  • 004
  • 005
  • 006

 

 


Cikkek
& ÉrdekessÉgek

Széllkapu függőkerttel, találkozóhelyekkel

A 2013-ban kezdődött Millenáris projekt befejezéseképpen megnyílt a budai Széllkapu mintegy 17 ezer négyzetméter zöldfelülettel, amely az elhanyagolt telket hivatott revitalizálni. Az új fővárosi zöldfelületen 355 előnevelt fát telepítettek, létrehoztak egy 700 négyzetméteres, vízinövényeknek otthont adó tavat, és kialakítottak egy új mélygarázst is. A 2013-ban kezdődött Millenáris projekt befejezéseképpen megnyílt a budai Széllkapu mintegy 17 ezer négyzetméter zöldfelülettel, amely az elhanyagolt telket hivatott revitalizálni. Az új fővárosi zöldfelületen 355 előnevelt fát telepítettek, létrehoztak egy 700 négyzetméteres, vízinövényeknek otthont adó tavat, és kialakítottak egy új mélygarázst is. A fenntarthatóság érdekében elsősorban honos, a városi klímát és az ökológiai adottságokat jól tűrő fákat és cserjéket, illetve úgynevezett stressztűrő évelőfajokat választva sokszínű, biodiverz környezet jött létre mintegy 17 ezer négyzetméter zöldfelülettel. A rengeteg pad, a lankás részeknek nézőtérjelleget adó ülőtámfalak és a tér tagoltsága lehetővé teszi, hogy a parkban több program is fusson egy időben, különböző helyszíneken. A sétautak három, gomba formájú, árnyat adó építményben futnak össze, tetejükön napelemekkel, így tágas, agóraszerű találkozóhely jött létre. A megnyíló kétszintes Millenáris2 mélygarázs 500 gépkocsi befogadására alkalmas, ezzel helyreállítva a terület beruházás előtti parkolóhelyszámát. Nagyobb összefüggő állomány a százötven díszcseresznye fa, amelyek cseresznyevirágzás idején különleges hangulatot árasztanak, de vannak a területen nagyobb méretű lepényfák, tölgyek, fenyők, almák, nyírek és gyertyánok is. Emellett ötvenezer évelő növény, rengeteg díszfű, nagyméretű cserje és negyvenezernél több hagymás növény színesíti a nagyközönség előtt is megnyíló parkot. A Széllkapu terveit a TSPC Mérnökiroda, Kádár Mihály és Könözsi Szilvia készítette. A park tájépítészei, Majoros Csaba és Balogh Andrea változatos domborzatú parkot terveztek. A bevásárlóközpont felé méretes függőkertet építettek, amelynek akár panorámalifttel is megközelíthető felső szintjéről kilátás nyílik a Margit körút, a Vár és a budai hegyek felé. A szemközti oldalon, a park középső traktusában elhelyezett vízfelület felé déli irányba lejtő, pihenésre alkalmas domboldalt alakítottak ki. Nem messze a tótól kapott helyett a párásító fúvókkal is felszerelt vízjáték. A színes fényekkel megvilágított, programozható vízsugarak dizájnbetonlapokból törnek elő, amelyek felületébe stilizált növény- és állatfajtákat megjelenítő grafikákat martak. {igallery id=4799|cid=1101|pid=1|type=category|children=0|showmenu=0|tags=|limit=0}

Új kilátó a Naplás-tó partján

A XVI. kerületi Naplás-tó környezetében új kilátót építtet a Pilisi Parkerdő Zrt. azzal a céllal, hogy a pesti oldali városi erdők ökológiai és turisztikai értékét fejlessze. A beruházás értékét növeli, hogy a környék az utóbbi évtizedekben ipari övezetből intenzíven alakult át lakó és pihenő övezetté. A XVI. kerületi Naplás-tó környezetében új kilátót építtet a Pilisi Parkerdő Zrt. azzal a céllal, hogy a pesti oldali városi erdők ökológiai és turisztikai értékét fejlessze. A beruházás értékét növeli, hogy a környék az utóbbi évtizedekben ipari övezetből intenzíven alakult át lakó és pihenő övezetté. A Naplás-tó Budapest legnagyobb kiterjedésű állóvize, valójában a Szilas-patak árvízvédelmi tározója Cinkota mellett, amely mára a fővárosiak egyik kedvenc pihenőhelyévé nőtte ki magát, nem mellesleg pedig színes állat- és növényvilága miatt is érdemes meglátogatni. A tó és közvetlen környezete 1997 óta természetvédelmi terület, a cinkotai parkerdővel és a Merzse-mocsárral együtt számos vízimadár fontos pihenőhelye a tavaszi és őszi madárvonulási időszakban. A kilátó megvalósítását a fővárosi Tér-Köz pályázat és a XVI. kerületi önkormányzat finanszírozása tette lehetővé, terveit a Robert Gutowski Architects készítette, a kivitelező pedig a Prédikálószéki-kilátót is építő Fitotron System Kft. A terepi munkálatok a szükséges engedélyek birtokában augusztus első hetében indultak, a várható befejezés és átadás idén ősszel lesz. A kilátó koncepciójának megfogalmazása során a helyszín adottságait figyelembe véve fontos szempont volt, hogy a kilátó a fák fölé magasodjon, ezzel teljes panorámás kilátást téve lehetővé a környékre. Ez az átalakulás az erdők funkcióját és az erdei turisztikai lehetőségeket is megváltoztatja: szerencsésen felértékelődnek, ökológiai és turisztikai szempontból egyaránt méltó helyükre kerülhetnek a főváros pesti oldalának erdőterületei. {igallery id=4799|cid=1102|pid=1|type=category|children=0|showmenu=0|tags=|limit=0}

Új Duna-híd épül

Budapesten tehermentesíteni kell a belvárost, hogy egyszerűbben és gyorsabban lehessen utazni, és hogy a kevesebb károsanyag-kibocsátásnak köszönhetően klímabarát közlekedési rendszere legyen a fővárosnak. E célt szolgálja az új dél-pesti híd, amely közvetlen összeköttetést teremt Újbuda és Csepel, valamint Ferencváros, Kispest és Kőbánya között. A tervek szerint legkésőbb 2023-ban kiírható a kivitelezői tender, majd következhet a három évig tartó építkezés. Budapesten tehermentesíteni kell a belvárost, hogy egyszerűbben és gyorsabban lehessen utazni, és hogy a kevesebb károsanyag-kibocsátásnak köszönhetően klímabarát közlekedési rendszere legyen a fővárosnak. E célt szolgálja az új dél-pesti híd, amely közvetlen összeköttetést teremt Újbuda és Csepel, valamint Ferencváros, Kispest és Kőbánya között. A tervek szerint legkésőbb 2023-ban kiírható a kivitelezői tender, majd következhet a három évig tartó építkezés. Miközben Budapest belvárosi szakaszán megközelítőleg egy kilométerenként található átkelési lehetőség, délebbre csaknem tíz kilométer választja el egymástól a Rákóczi hidat és az M0 gyűrű déli hídját, ráadásul a déli városrészek között a mai napig nincs a városhatáron belüli közvetlen összeköttetés. Csepel immár hetven éve vár arra, hogy Budapesten belül végre átkelő épüljön a budai kerületek felé. Az új Duna-híd megépítéséről 2018 decemberében határozott a kormány, s míg a Rákóczi híd építésekor a villamos vonal kiépítését csak a híd átadása után húsz évvel pótolták Újbudára, addig az új Duna-híd esetében a hídon átvezető villamos vonalat már a híddal együtt tervezteti a kormány. Fürjes Balázs, Budapest és a fővárosi agglomeráció fejlesztéséért felelő államtitkár szerint az új híd önmagában is 50 ezernél is több autóval csökkentheti a belváros autóforgalmát. A budai Galvani utca és a pesti Illatos út vonalában épülő híddal közvetlen villamos összeköttetés jön létre Buda, Csepel és Dél-Pest között. A tervezendő négy kilométer hosszú villamos vonal Budán a Fehérvári úti villamos pályáról leágazva a Galvani utcán át Csepelen a Weiss Manfréd útnál a H7-es HÉV-et, a Soroksári útnál a H6-os, és a Kunszentmiklós-Tass elővárosi térséget kiszolgáló 150-es vasútvonalat is keresztezve a szakaszon 5 új akadálymentes megállópárt kap. Az utazási idő rövidülésével az érintett településrészek lakói könnyebben jutnak el a szomszédos kerületbe dolgozni, tanulni vagy éppen vásárolni; a felesleges kerülők megszűnésével pedig az autók károsanyag-kibocsátása is csökken.