Az Electrolux Csoport két márkája 2012-ben mutatta be új háztartásigép-kollekcióját. Az Electrolux Inspiration és a Zanussi QuadroTM termékcsaládok tervezésekor is kiemelt figyelmet fordítottak a vállalat tervezői a dizájnra. Munkájukat a világ egyik legnagyobb dizájn versenyének zsűrije is elismerte, melynek tagjai között idén ott volt az ismert cipőtervező, Jimmy Choo is. A Red Dot dizájn-díjat termékdizájn kategóriában kapta meg a két készülékcsalád több modellje.
Az Electrolux Inspiration termékcsalád beépíthető készülékei közül a sütők, a teljes kompakt termékválaszték, az InfinitePureTM indukciós főzőlap, két páraelszívó és a kezelőpanellel rendelkező RealLife® mosogatógépek kapták meg a rangos címet. A szabadonálló modellek közül a 60 és 45 cm széles fehér színű és a kompakt mosogatógépek, az alulfagyasztós FreshPlus kombinált hűtőszekrények, az elöltöltős gőzprogramos mosógép-, és az EcoCare szárítógépcsalád csúcsmodelljének formatervezését díjazták a Red Dot elismeréssel. A díjazott termékek listáját az Electrolux weboldalán, a www.electrolux.hu címen találhatják meg az érdeklődők.
A tavaly bemutatott Inspiration háztartásigép-kollekció az Electrolux márka esszenciája: egyesülnek benne a vállalat legfőbb értékei, az évtizedeket felölelő szakmai tapasztalat, valamint az emberközpontú skandináv gondolkodásmód. A modellek teljesen új és egységes külsőt kaptak, formavilágukat a skandináv építészet elegáns, ugyanakkor letisztult formái ihlették. A készülékek lenyűgöző külseje páratlan tudást takar, hiszen az Electrolux az ipari mosodák és éttermi konyhák terén szerzett tapasztalatát használta fel az Inspiration háztartási gépek megalkotása során.
A Zanussi QuadroTM termékcsalád tagjai közül a beépíthető sütők, valamint az indukciós és elektromos főzőlapok nyerték el a Red Dot dizájn díjat.
A Zanussi QuadroTM beépíthető termékcsalád 2012-ben jelent meg a piacon. A sütő és a főzőlap egyaránt meghatározó elemei a konyhának, megjelenésük jelentősen befolyásolja az összképet. A QuadroTM termékvonal tervezésénél ezért fontos szempont volt, hogy a modellek önállóan és a termékcsalád más modelljeivel együtt is jól mutassanak a konyhában. Az új készülékekben számos, a felsőbb kategóriás háztartási készülékekben ismert funkció is elérhetővé vált.
A Red Dot Design Award-ot azaz „piros pont” díjat 1955-ben alapították Németországban. Az elismerést három fő területen adományozzák: termékdizájn, kommunikációs dizájn és dizájn koncepció. Az idén 19 kategóriában, 54 különböző országból, 1865 vállalattól és tervezőtől, több mint 4600 pályaművet neveztek a világ egyik legjelentősebb dizájn versenyére. A győztes pályaműveket többek között az innováció mértéke, a funkcionalitás, a minőség és az ökológiai kompatibilitás alapján választotta ki a zsűri.
Hozzászólások