Április végén jelent meg Dr. Somogyi Patrícia, a home staging hazai meghonosítójának, HOME STAGING – Az értéknövelő lakberendezés titkai című könyve. Ekkor adták át először a MSP Home Staging díjakat négy kategóriában: saját lakást eladók, home stagerek, ingatlanbefektetők és ingatlanközvetítők kategóriában.

Fotó: Bulla Bea
Dr. Somogyi Patrícia, a home staging hazai nagykövete, az MSP Home Staging komplex módszertanának kidolgozója, közgazdász Ph.D., ingatlanbefektető és lakberendező. Több mint egy évtizede tanítja itthon a tudatos ingatlaneladás művészetét, eddig több mint 4000 hallgatót képzett ki, akik módszertanának alkalmazásával sikerre vitték eladásaikat vagy vállalkozásukat. Exkluzív, több mint 460 oldalas könyve nemcsak inspirál, hanem konkrét válaszokat is ad arra, hogyan alakíthatjuk át otthonunkat vonzó, gyorsan és akár magasabb áron értékesíthető ingatlanná.
A home staging szemlélete a tudatos eladókat szólítja meg. Azokat, akik a szép enteriőrön túl azt is szeretnék megérteni:
- Mit tegyünk, hogy eladó lakásunk gyorsan és jó áron találjon gazdára?
- Hogyan tehetjük értékesebbé az ingatlanunkat?
- Mire vágynak a mai vevők – és hogyan tudunk erre hatni?
A könyvbemutatón bepillantást nyerhettünk Patrícia sikerének titkába, amely rajta keresztül már több ezer eladónak és home stagernek hozott sok milliós sikert. A könyvben találkozik a dizájn, a pszichológia és az értéknövelő piaci stratégia.
Az ingatlanfelkészítésről
A home staging az ingatlanok eladás/kiadás előtti tudatos, vevőközpontú felkészítését jelenti, amellyel a vevők kimondott és kimondatlan vágyaikat teljesítjük be azzal, hogy megmutatjuk a lakásunk legjobb arcát és a benne rejlő lehetőséget minél szélesebb célközönség számára. Az eredmény kézzelfogható: a lehető leggyorsabban és a maximális áron tudjuk értékesíteni a legnagyobb vagyontárgyunkat.
A home staging alkalmazásával egy win-win szituáció jön létre, hiszen az eladó könnyen, gyorsan, az elérhető legmagasabb piaci áron tudja eladni ingatlanát, míg a vevő egy minden igényét kielégítő lakást kap, ahová már csak a bőröndjét kell magával hoznia, hiszen már minden készen várja. A home staging azt a fontos, alapvető vevői igényt elégíti ki, hogy az emberek nem feladatlistákat és megoldandó problémákat szeretnének vásárolni, hanem egy olyan nagybetűs álomotthont, ami minden igényüket kielégíti, ezért pedig akár felárat is hajlandóak fizetni.
Fotó: Bulla Bea
A könyvről
A könyv – amely a home staging bibliája – 460+ oldalon keresztül ismerteti meg az olvasót a szemlélet alapjaival, saját sikersztorikkal, hallgatói történetekkel gazdagítva. A könyv olyan, akár egy képekkel gazdagon illusztrált lakberendezési album, ami esztétikájával feldob egy-egy helyiséget, használható tankönyvként is, hiszen az első pillanattól kezdve mutatja be, milyen folyamaton keresztül jön létre a piacképes lakás, mi az eladó feladata a projekt egyes fázisainál, s nem utolsó sorban inspiráló olvasmány mindazok számára, akik szeretnének a szép enteriőrök világában kalandozni.
Balogh László, az ingatlan.com vezető gazdasági elemzője egyenesen az ingatlaneladás szent gráljának nevezte a kiadványt, amely garantáltan képes megváltoztatni mindazt, amit addig a sikeres ingatlaneladásról gondoltunk.
A szerzőről
2011 óta több, mint 150 ingatlan értéknövelésében vett részt, ingatlanbefektetőként több, mint 50 ingatlant készített fel eladásra, amelyek értékének akár megduplázását is elérte. 2015 óta tart home staging, ingatlanbefektetés, ingatlanmarketing és -értékesítés témakörökben képzéseket, több, mint 4000 résztvevővel. Tanítványai is bizonyítják az MSP Home Staging módszertanának 100%-os működőképességét. A hazai piacon tevékenykedő home stagerek többsége tőle szerezte szaktudását.
Patrícia legfőbb célja: elterjeszteni Magyarországon az MSP Home Staging szemléletét, s ezáltal minőségi lakások és ingatlanhirdetések piacává változtatni a hazai ingatlanpiacot. Az MSP Home Stagingben az ingatlanok eladásakor a maximális megtérülésre fókuszálva történik az értékesítési stratégia megalkotása, a piac- és versenytárselemzésre alapozva.
MSP Home Staging Díj
Először adták át az MSP Home Staging Díjat, amelyre olyan pályázatokkal lehetett nevezni, ahol az adott ingatlant MSP Home Staging elvei alapján készítették fel az eladásra. A díjhoz kapcsolódó pályázatra 74 ingatlannal neveztek: ingatlanbefektető, home stager, saját lakás eladó és ingatlanközvetítő kategóriákban. A pályázat ereje abban mutatkozik meg, hogy megmutatja a felkészítés hozzáadott értékét és bizonyítja, hogy az MSP Home Staging módszertana minden piaci szegmensben, árkategóriában működik, Budapesten és vidéken egyaránt.
A Home Staging kiadvány megrendelhető ITT!
Hozzászólások