A pop-up trend gyermeke

Időről időre valamilyen nevezetes, és egyben meglepő helyszínen bukkan fel Európa nagyvárosaiban az Electrolux utazó gasztronómiai koncepciója, a Cube. A világ legjobb szakácsainak teret adó, utazó étterem egy különleges új trend, a pop-up képviselője.

 

A Cube névre keresztelt mobil étterem 2012 elején (április 26-ig) Milánóban állomásozik, a Dóm tér egyik épületének tetején. De megjárta már a brüsszeli Parc du Cinquantenaire-t (az 50 éves Jubileum Parkja), és a tervek szerint hamarosan a londoni, illetve stockholmi ínyencek és gasztronómia-őrültek kíváncsiságát is kielégíti.

Az utazó gasztronómiai koncepció egy új trend, a pop-up kultúra egyik leglátványosabb képviselője. A pop-up lényege, hogy nem csupán a termékek utaznak a világban, míg elérnek a vásárlókhoz, hanem a teljes üzletek. Ezzel a gyártók egészen újfajta élményt nyújthatnak a fogyasztóknak.

Az Electrolux nem csupán a háztartási gépeket juttatja el így a vásárlóknak, hanem az otthoni vendéglátás élményét is. A Cube-ban ugyanis ugyanazokat a főzőlapokat és sütőket használják a Michelin csillagos séfek, melyek a fogyasztók számára is elérhetőek az üzletekben, áruházakban. Az Electrolux a professzionális, nagykonyhai készülékgyártásban megszerzett tapasztalatát építi bele a háztartási gépekbe, ezért a fogyasztók a profi séfekhez hasonló eredményeket érhetnek el otthon, a saját konyhájukban.

A Cube étteremben dolgozó séfek a vendégek előtt, a látványkonyhában készítik el az ételeket. A szakácsok így megosztanak néhány hasznos ötletet is az érdeklődőkkel, amelyeket később a látogatók saját otthonukban is kipróbálhatnak, a család és a barátok szórakoztatására. Így válik élménnyé a Cube mind a séf, mind a látogató számára.


Ezt követő cikkünk:
Ezt megelőző cikkünk:

Hozzászólások

0
    0
    Az Ön Kosara
    Your cart is emptyReturn to Shop