A Média Építészeti Díj idei főtámogatója

A Saint-Gobain Hungary Kft. idén főtámogatóként csatlakozott a Média Építészeti Díjhoz (MÉD), amely 2005 óta az egyik legfontosabb hazai építészeti esemény, és mára a szakma, a média és a nagyközönség közötti párbeszéd kiemelt fórumává vált. Az Építészfórum által alapított díjat idén 21. alkalommal adják át a kortárs magyar építészet legkiemelkedőbb alkotásaira, 2025. november 7-én, az Uránia Nemzeti Filmszínházban.

A díjat az Építészfórum alapította abból a célból, hogy a kortárs magyar építészetet szélesebb közönség számára is láthatóvá tegye. A program különlegessége, hogy a pályaműveket nemcsak szakmai zsűri, hanem a média képviselői és a közönség is értékelik. A döntős projekteket novemberben, ünnepélyes gála keretében mutatják be az Uránia Nemzeti Filmszínházban, ahol átadják a MÉD díjakat is.

A Saint-Gobain számára kiemelten fontos, hogy támogassa azokat a kezdeményezéseket, amelyek elősegítik a fenntartható és innovatív épített környezet megvalósítását. A vállalat a MÉD főtámogatói szerepvállalásával is hangsúlyozza elkötelezettségét az építészet társadalmi szerepe, az innováció, valamint a fenntartható építési megoldások mellett.
„A Saint-Gobain Csoportnál hiszünk abban, hogy a jövő építészetét csak közösen, a szakma, a média és a közönség együttműködésével lehet formálni. Büszkék vagyunk rá, hogy a 2025-ös MÉD főtámogatóiként hozzájárulhatunk ahhoz, hogy a magyar építészet kiemelkedő alkotásai széles körben ismertté váljanak” – mondta Daniel Domini, a Saint-Gobain Hungary ügyvezető igazgatója.

A Saint-Gobain világszerte vezető szereplője a könnyű és fenntartható építési megoldások piacának. Anyagokat és szolgáltatásokat fejleszt, gyárt és forgalmaz az építőipar és az ipari szektor számára. Komplex megoldásai – legyen szó köz- vagy magánépületek felújításáról, könnyűszerkezetes építkezésről vagy az iparág dekarbonizációjáról – folyamatos innováción alapulnak, és egyszerre biztosítanak magas műszaki teljesítményt és fenntarthatóságot. A vállalat a fenntartható és innovatív építési megoldások elkötelezettjeként olyan ismert márkákkal van jelen a hazai piacon, mint az Isover (ásványgyapot szigetelés), a Rigips (gipszkarton rendszerek) és a Weber (vakolatok, habarcsok és burkolati segédanyagok). A támogatással a Saint-Gobain célja, hogy hozzájáruljon az építészek és az építőanyagipar párbeszédéhez, a kortárs építészet népszerűsítéséhez.


Hozzászólások

2
    2
    Az Ön Kosara
    Fél éves előfizetés
    Fél éves előfizetés
    1 X 3975 Ft = 3975 Ft
    Éves előfizetés
    Éves előfizetés
    131 X 7950 Ft = 1041450 Ft