Először kapott két kategóriában is Superbrands 2017 díjat a Mapei Kft. egyrészt a kimagasló márkaminőség, másrészt a márkaépítésbe fektetett munkája elismeréseként.
A két kategóriában (üzleti és fogyasztói) elnyert elismerésről független szakemberekből álló bizottság döntött szakmai szempontok és a fogyasztók körében végzett márkaismertségi és -kedveltségi kutatás alapján. „Nagyon örülünk az elismerésnek, mert ez egy fontos mérföldkő, egy jelentős visszajelzés a piac részéről. Az értékét jól érzékelteti, hogy az elnyeréséhez 25 évnyi következetes cég- és márkaépítő munka kellett Magyarországon” – mondta Markovich Béla a Mapei Kft. ügyvezetője. Hozzátette: mindez azt jelenti, hogy az elmúlt negyed évszázad alatt félmillió tonna terméket gyártottak, 85 ezer szakembernek adták át a tudásunkat, 1200 ügyféllel állnak kapcsolatban, mindezzel pedig sok-sok ezer épület létrejöttében segítették az építőket és építtetőket.
A Superbrands program tizenkettedik, a Business Superbrands program pedig kilencedik alkalommal került kiosztásra. A jelölt márkák egy előszűrésen estek át, ahol megvizsgálták az online jelenlétüket, a márkaépítés gyakorlatát, figyelembe vették a márkákkal kapcsolatban megjelent negatív és pozitív híreket. Ezt egészítette ki a fogyasztói márkák esetén a GFK Hungária Piackutató Intézet által elvégzett ismertség, kedveltség kutatás, üzleti márkák esetén pedig a Bisnode segítségével végzett pénzügyi értékelés. A kutatás eredményeinek összegzését követően kerültek ki a legkiválóbb márkák, akiket végül a szakértő bizottság értékelt, és döntötte el, hogy mely márkák lettek idén Superbrands és Business Superbrands díjazottak.
Hozzászólások