A Flairspring pár hónapja nyitotta meg első üzletét Budapesten a Szabadság téren. A tulajdonosok a zártkörű megnyitón elmondták, a márka egyik legfontosabb értéke, hogy bizonyos ügyeket támogat. Az egyik ilyen közülük a magyarországi állatmenhelyek támogatása – amely a cégvezetők számára személyesen is nagyon fontos, hiszen öt befogadott kutyájuk van.
Már az első üzlet megnyitóján is tartottak adománygyűjtést a HEROSZ Budapesti Állatotthonának. Az akció eredményeként majdnem 200 ezer forint értékű adomány gyűlt össze, amelyet a gazdátlan állatok oltására, gyógykezelésére használt fel az állatotthon.
A megnyitón készült fotón Szekeres Gábor a HEROSZ Budapesti Állatotthonának vezetője, Do Hong Nam és Czirják Eszter, a Flairspring tulajdonosai, valamint Tökmag nevű kutyájuk látható.
A Flairspring szeptember közepén induló kampányában megint főszerepet kapnak a négylábúak, hiszen a promóció ideje alatt 10 százalék kedvezménnyel vásárolhatók meg a La-Z-Boy fotelek, s az ebből származó bevételek 5 százalékát a cég felajánlja a HEROSZ-nak.
Arra a kérdésre, hogy miért éppen a a HEROSZ Budapesti Állatotthonára esett a választás, Do Hong Nam, a cég egyik tulajdonosa így válaszolt: “Nemrég tudomásunkra jutott, hogy a HEROSZ-nál a szűkös pénzügyi források miatt elbocsátásokra került sor, ezért szerettünk volna segíteni. Ráadásul, ahogy a megnyitón is elmondtuk, egyik kutyánk, Tökmag, éppen erről a menhelyről való, és nagyon megfogott bennünket az a gondosság, amivel az állatokat kezelik az állatotthon munkatársai, önkéntesei.”
“Mi a Flairspringnél azt gondoljuk, hogy az üzlet profitabilitásán kívül az is nagyon fontos, hogy egy-egy sikeres vállalkozás felkaroljon olyan ügyeket, amelyek éppen a profitkilátások hiánya miatt háttérbe szorulnak a társadalomban. Szerencsére, egyre több cég osztja ezt a nézetet, egyre több példát látunk az üzleti világban különböző non-profit szervezetek támogatására. A Flairspring egyik célja az elhagyott állatok körülményeinek javítása. A kollégák nálunk nem csak azért csatlakoztak hozzánk, hogy minél több profitot termeljünk, hiszen már az állásinterjúkon elmondtuk a terveinket, és olyan munkatársakat kerestünk, akiknek ezek az ügyek ugyanilyen fontosak.
Természetesen tudjuk, hogy nagyon sok forrásra és energiára van szükség ahhoz, hogy az ehhez hasonló területeken komoly javulást érjünk el, de minden nagy eredményhez kis lépések megtételével kezdődik az út!” – mondta el Czirják Eszter, a Flairspring másik tulajdonosa.
A promócióról bővebben: www.flairspring.hu
{gallery}images/stories/aktualis/2012_09/flair{/gallery}
Hozzászólások