Geppetto a Bonvinoban

A Geppetto belsőépítész-stúdió készítette a Bonvino hotel belsőépítészeti tervét és az azzal szervesen együtt funkcionáló élménymarketing-koncepciót. A projekt a beruházó munkájának és céljainak teljes integrációjával valósult meg. A megbízás teljes értéke megtérült a beruházó számára a gyártás és kivitelezés során az önfenntartó kortárs designnak köszönhetően.

 

A badacsonyi Bonvino 48 szobás tematikus hotel belsőépítészeti terveit valamint élménymarketing-koncepcióját elválaszthatatlan egységben tervezte a Geppetto stúdió. A Bonvino célja a badacsonyi turisztikai kínálat szélesítése a helyi adottságok – egy borrégió illetve a Balaton közelségének –maximális kihasználásával és tiszteletben tartásával. A beruházó számára egyértelmű volt, hogy a célnak egy borturisztikai tudásközpont, vagyis egy szállodánál több, mélyebb funkcionalitással rendelkező intézmény tud eleget tenni.
„Ha bátrabb lennék, ilyen lenne az otthonom” – ezt a fogyasztói választ reméli a Geppetto stúdió koncepciója, amely a stratégiát és üzleti célt hivatott szolgálni. A koncepció szerint a hotel terei a badacsonyi bortermelés különböző aspektusait – terroir (termőföld: bazalt), technológiák (reduktív és oxidatív), borfogyasztás – mutatják be oly természetes magától értetődéssel, ahogy a Badacsony is hozzátartozik a Balaton északi partjának nyugati traktusához.
Ezt a természetességet az élménymarketing alkalmazása teszi lehetővé: míg a hagyományos marketingkommunikáció a fogyasztónak küldött (netán sulykolt) üzenetekre épít, addig az élménymarketing a fogyasztóban élményeket kelt, amelyek sokkal inkább megragadnak és terjednek. Ezek az élmények a Bonvino esetében a recepciónál kezdődő és az épület minden részletében visszaköszönő borspecifikus megoldások, a design kereteit meghaladva például az étterem kínálatára is kiterjedve.
„A belsőépítészet jövője a kommunikációval való spontán egybefonódás – legalábbis a terekre értelmezve a befogadó számára teljesen spontánnak tetsző folyamat ez. Más szóval, a mi értelmezésünkben a belsőépítészet stressz nélküli design, örömteli  téralkotás, ami kreatív tereket eredményez kreatív embereknek”.  – mondta el Elek Márton, a Geppetto stúdió vezetője. „A Bonvino az első turisztikai projektünk, nem tudunk elég hálásak lenni a hotel beruházóinak a megbízásért. Reméljük, a vendégek és a szakma visszajelzései igazolják a döntésüket.”
„A Bonvino egy borutazás a recepciótól a wellnessig” – mondta a Bonvino belsőépítészeti projektjét vezető Csap Viktor, a Geppetto belsőépítésze – „Hiszek benne, hogy kíváncsiságot ébreszt interaktív megoldásaival; hogy a közönség értékeli a badacsonyi bazaltra utaló fekete tereket a wellnessben, vagy az olyan részleteket, mint a külön ide tervezett szőnyegminták.”


Ezt követő cikkünk:
Ezt megelőző cikkünk:

Hozzászólások

0
    0
    Az Ön Kosara
    Your cart is emptyReturn to Shop