Hagyományteremtő célzattal indította el a DIEGO a DESIGN & DESSZERT névre keresztelt eseményét, amelyen lakberendezők, szakmabeliek és a sajtó képviselői megismerhették a DIEGO új floor&home showroom koncepcióját, amely a DIEGO prémiumtermékeit és állandó kollekcióját minta után értékesíti.
A DIEGO első DESIGN & DESSZERT délutánjának a DIEGO floor & home showroom adott helyet, amely a törökbálinti MaxCity lakberendezési áruházban nyílt meg nemrégiben. A DIEGO prémiumtermékeit csokorba gyűjtő bemutatóterem a minta utáni értékesítés koncepciójára alapul, azaz a többi DIEGO áruházzal ellentétben nem rendelkezik saját raktárkészlettel, a megrendeléseket közvetlenül a DIEGO dabasi központjából teljesíti. A minta utáni értékesítés tesztelésével a DIEGO célja, hogy azt akár a környező országok fővárosaiban is megvalósítsa.
A lakberendezők, szakmabeliek és a sajtó képviselői számára megrendezett DESIGN & DESSZERT délutánon a látogatók megismerkedhettek a bemutatóterem koncepciójával, illetve a termékekkel, úgy mint prémium minőségű laminált padlókkal, vízálló padlókkal, szőnyegekkel, padlószőnyegekkel, tapétákkal és függönyökkel, illetve ezek kiegészítő termékeivel. A darabszőnyeg-kollekció kiemelt jelentőségű a DIEGO életében, hiszen a cég Közép-Európa egyik legnagyobb szőnyegforgalmazója. Az új kollekciót az őszi-téli termékkatalógus mellett egy különálló szőnyegalbum mutatja be, mely stílusok, illetve színek szerint is bemutatja a különleges termékkínálatot.
A DESIGN & DESSZERT névre keresztelt találkozó koncepcióját a DIEGO hagyományteremtő célzattal indította el, célja, hogy a lakberendezők, szakmabeliek és a sajtó képviselői személyesen is találkozzanak egymással, és kötetlen beszélgetések mellett informálódjanak, tapasztalatot cseréljenek szakmai kérdésekben, illetve gyümölcsöző együttműködések alakuljanak ki. A DIEGO tervei szerint jövőre folytatja hasonló tematikájú találkozók szervezését az új kollekciók megjelenéséhez kapcsolódóan.
Hozzászólások