Idén tizenegyedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Business Superbrands díjakat, és az újHÁZ Centrum immár nyolcadik alkalommal nyerte el e kitüntetést a független szakemberekből álló zsűritől.
A Business Superbrands program az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókkal, hanem vállalkozásokkal, szervezetekkel állnak kapcsolatban. Bisnode adatbázisa alapján, továbbá a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével létrejövő, mintegy 4000 márkát tartalmazó lista pénzügyi és szakmai szűrést követően kerül a bizottság elé. Ebbe a listába éppúgy beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek, mint az olyan, kisebb vállalkozások, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak, valamint kiemelkedő a hazai kommunikációs és márkaépítési gyakorlatuk. Az újHÁZ Centrum teljes mértékben magyar tulajdonú, országos építőanyag-kereskedelmi hálózat, központja a Győr-Moson-Sopron megyei Tényőn található. A társaságot 1997-ben öt győri építőanyag-kereskedő alapította, 2005 óta zártkörű részvénytársaságként működik. 2011-ben saját márkás, kizárólagos forgalmazású termékekkel bővült portfóliója. Az újHÁZ Centrum országos hálózata 81 telephelyet foglal magába, amelyeken több mint 1400 főt foglalkoztat. A vállalat 2017-es árbevétele 50,5 milliárd forint volt, amelyből közel 14 milliárd a Budapest környéki régióból származik.
„Az újHÁZ Centrum számára az újabb és évek óta töretlen Business Superbrands védjegy igazolja, hogy jó úton haladunk. Megerősíti elhivatottságunkat, de további munkára sarkall minket, így a jövőben is mindent megteszünk annak érdekében,hogy az újHÁZ Centrum a megfelelő partner legyen, ha építkezésről, felújításról van szó” – mondta Dr. Rázsóné Szórády Csilla, az újHÁZ Centrum cégvezetője.
Hozzászólások