2020. február 7-11. között kerül sor a világviszonylatban is vezető fogyasztásicikk-vásárra Frankfurtban, amelyek kiállítói skálája top márkákkal teli. Részvételük célja, hogy a „Dining” (terítés), „Living” (lakberendezés) és „Giving” (ajándékozás) árucsoportjának kínálatát az eddigieknél is izgalmasabbá tegyék, ennek köszönhetően lesz a szezon mottója: „2020 looks good”.
Az Ambiente a terítés, a konyha, a háztartás, a lakberendezési és dekorációs kellékek, az életvitelt meghatározó eszközök, ajándéktárgyak, ékszerek és modern kiegészítők csoportjába tartozó gyártók iparága számára meghatározó, világviszonylatban is egyedülálló kiállítás. Az elmúlt évi 5 napos vásáron 92 országból érkeztek cégek, és közel 140 ezer szakmai látogató vett részt, emellett számos szakmai rendezvényre került sor, az új generációnak szóló programokkal, trendbemutatókkal.
„Dining”
Ebben az árucsoportban számos új kiállító gondoskodik az asztalra kerülő csillogásról és változatosságról. A 4.1 csarnokban a párizsi Christofle mutatja be a korszerű evéskultúra eszközeit. A 4.0 csarnokban a kávézás első számú, nagy múltú, német szupermárkája, a Melitta debütál innovációival, többek között, itt állít ki a Fiskars és a Royal Doulton cég is.
A HoReCa szakvásár 2020-ban a 6.0 csarnokban kap elhelyezést. Itt kínálja áruit a „Hotel, Restaurants, Catering” témában évről évre növekvő számban jelentkező kiállító. Köszönhetően a számos, vásárra újonnan jelentkező, nemzetközi top-márkának, ez a kiállítási terület már a nyár folyamán megtelt. Közöttük sok nagyágyú található, pl. Mikasa, Montgolfier és Vega. A „Dining” árucsoportban 2100 cég képviselteti magát.
„Living”
Gondos, merész, pihentető jelzőkkel illeti az aktuális életmódot és lakberendezési trendeket a skandináv dizájn. Mint a téma élharcosa, újra jelentkezik a Normann Copenhagen. 1999 óta forradalmasítják a dánok a nemzetközi dizájn-irányzatokat. Az Ambiente szakvásáron a 8.0 csarnokban állítanak ki. Itt mutatja be időszerű, emocionális, a természetes-urbánus életstílusnak megfelelő termékújdonságait a Marke Klatt Objects is. Szintén a 8.0 csarnokban található a Swarovski standja, ami egyben egy újszerű és csillogó, a közönséget mágnesként vonzó márkabemutató helyszíne lesz. Édes inspirációival csábít ugyanitt a visszatérő Patisserie Ladurée.
„Giving”
Az újként jelentkező cégeknek köszönhetően, az ajándékozás témakörében is új szelek fújnak. A 11.0 csarnokban olyan új kiállítók kapnak helyet, mint: a gyermekmárka Sigikid, a német Manufaktur Bordbar, az ausztrál Label Memobottle, a svájci márka Coxlab. Fából készült ajándékötletekkel jelentkezik a finn családi vállalkozás, a Lovi Oy. A 11.1 csarnokban a látogatók a visszatérő, trendmeghatározó Perleberg üdvözlőkártya kollekcióival, valamint a spanyol Customworks kreatív kiadványaival is találkozhatnak.
„Conzoom Solutions”
A „Conzoom Solutions” elnevezésű tudományos platform a továbbképzés, trendbemutatók, számos workshop, valamint az eladások helyszínét érintő útmutatások keretén belül sokoldalú kínálatot nyújt a fogyasztási cikkek kereskedelmének. Komplett áttekintést ad a Messe Frankfurt nemzetközi fogyasztási cikk szakvásárairól, valamint összegzi a kereskedelemmel kapcsolatos, legújabb információkat is.
„Nextrade”
Meghosszabbítva a vásárt, a fogyasztási cikk ágazat szállítói és forgalmazói részére létrehozott, „Nextrade” elnevezésű, új, digitális megrendelő-és adatmenedzsment az év 365 napján, napi 24 órában teszi lehetővé a megrendelések leadását (www.nextrade.market)
További információ: www.messefrankfurt.com
Magyarországi képviselet: BD-EXPO Kft., office@bdexpo.hu, www.messefrankfurt.hu
Hozzászólások