A Facebook marketinglépései

A Facebook a cégek számára lehetőséget kínál arra is, hogy különböző hirdetéseket hozzunk létre, amelyek a közösségi marketingstratégia szerves részét teszik ki. Általában a hirdetések mögött egy meghatározott, elérni kívánt cél szerepel, amely lehet akár egy weboldalon vásárlásra ösztönzés, applikáció letöltése, vagy brand építés.

afacebookmarketinglepesei 720

Ha már megvan a közönség, illetve a cél, amit el akarunk érni, a teljes költség, amit tervezünk rászánni, valamint a vizuális anyag is, nem kell mást tennünk, mint összerakni a hirdetésünket. Ha a Facebook marketingünket profikra bíznánk, arra is van lehetőség, de saját magunk is elkészíthetünk néhány egyszerűbb kampányt, mutatjuk hogyan.

A Facebook által felajánlottak közül válasszuk ki első lépésben a célt, mindenekelőtt tisztáznunk kell, mi az, amit szeretnénk elérni: hogy kapcsolatba lépjenek velünk valamilyen módon, vagy bizonyos cselekvésre szeretnénk ösztönözni. A Facebook-nak mindenre van alternatívája, amit fel is kínál, így a leginkább megfelelőt könnyedén kiválaszthatjuk magunknak. Ezután beállíthatjuk az elérni kívánt közönség paramétereit, amihez az elérni kívánt korosztályt, nemet tudjuk kiválasztani, de érdeklődési kör vagy hely alapján is szűkíthetjük a kört, vagyis, hogy kik számára szeretnénk a hirdetésünket megjeleníteni. Ezután van lehetőségünk megjelölni, hogy hol szeretnénk, hogy a hirdetésünk megjelenjen (Instagram, Audience Network alkalmazásai, oldalai, Facebook-on, vagy minden felület).

Megadhatunk egy napi összeget a budget-nél (költségvetés), egy maximális összeget vagy az időt, ameddig a hirdetésünk futni fog. Ugyancsak beállíthatjuk a használni kívánt vizuális anyagot, amelyek lehetnek videók vagy képek. Amint a Facebook a hirdetést engedélyezi, úgy az adatok a Facebook Adverts Manager-ben jelennek meg, ahol figyelhetjük a teljesítményt, és adott esetben a beállításokon is változtathatunk, amennyiben szükséges.

A Facebook oldalról elérhetjük az Insights-ot, ahová belépve a kapcsolódó adatok jelennek meg, amelyek a közösségi marketing szempontjából jelentősek, hiszen ezek alapján van lehetőségünk változtatni és tökéletesíteni a stratégiát. A Facebook az utolsó 7 nap adatait mutatja, de a nézni kívánt időt a lap tetején is beállíthatjuk. Látjuk az elért emberek számát, az új lájkokat és adatokat is, hogy a felhasználó milyen módon lépett kapcsolatba az általunk megosztott tartalmakkal, hirdetésekkel. A posztok fül mutatja, hogy követőink mikor elérhetőek az oldalon, van lehetőségünk a tartalmak időzítésére, így ők a legideálisabb időszakban juthatnak hozzá a tartalomhoz.

A White Elephant teljes körű Facebook marketingszolgáltatásokat nyújt a célcsoport kutatástól kezdődően a kampányok megtervezésén, felvitelén, kivitelezésén át a riportálásig.


Ezt követő cikkünk:
Ezt megelőző cikkünk:

Hozzászólások

0
    0
    Az Ön Kosara
    Your cart is emptyReturn to Shop